Lørdag :o))

Lørdagens morgenoppgaver er unnagjort, og nå kan jeg sitte en stund å koze meg med kaffekoppen min… Pusene mine er våryre og veldig aktive der de løper ut og inn på balkongen å virkelig storkozer seg. Hehehe, så slåss de litt så pelsdottene fyker rundt dem. Det er et par varmegrader ute, og det kommer noen få fjorner med snø.

Når jeg satte meg ned i stua med kaffekoppen, slo jeg på tv å trodde med en gang at jeg så på dagens skirenn… Etter noen minutter oppdaget jeg at det var reprise fra 2003, noe så gørr kjedelig. Da kunne de heller ha sendt noe annen underholdning syntes jeg enn å sende gamle skirenn!!!!!

Jeg har vært en veldig dårlig blogger denne uka….. Jeg har vært så trøtt, sliten og uopplagt når jeg har kommet hjem fra jobben at jeg ikke har orket noen ting. I går var intet unntak gitt, og helt utrolig så gikk jeg å la meg allerede klokken 23. Det er det ikke ofte at jeg gjør, men jeg klarte ikke å holde øynene åpne lenger. Betennelsene i skuldrene og armene mine er nok en faktor som gjør at jeg blir så fort sliten. Venstre skulder er helt stiv, og jeg nesten ikke å løfte den. Noe som gjør det å kle av å på seg ganske vanskelig og veldig plagsomt. Det er nok på tide å bestille time hos fysioterapeuten igjen, sånn at det ikke går for langt. Så langt at jeg ender opp med en sjukemelding, for det vil jeg ikke :o((

Bilen min ser igjen ut som på bilde til venstre, om ikke verre, så i dag skal den få komme opp på ESSO stasjonen å vaske seg litt. Å da vettu, blir den som på bilde til høyre :o)) Må passe på nå som det er varmegrader, for før man vet ordet av det blir det svinkaldt igjen. Når påsken kommer om ca en måned skal jeg dra ned på Brynsenteret og da skal den få en skikkelig vask både utvendig og innvendig. Før pleide jeg å gjøre alt sånt selv, men med vonde armer orker jeg rett og slett i det lenger… 

Vinja er veldig mammapus i dag, og skal hele tiden sitte mellom tastaturet og meg… Får hun ikke lov til det mjauer hus så sårt å ser anklagende på meg, hehehe!! Det blir ikke så enkelt å skrive med en lurvet pus sittende foran ansiktet. Nå ble hun nok litt fornærmet å forsvant, men det tar nok ikke så lang tid innen hun kommer tilbake igjen :o))

Nå skal jeg nyyyyte en kopp kaffe til innen jeg må hoppe i dusjen… Godstolen fanger noe veldig, så jeg kan ikke gjøre meg for komfortabel for da kommer jeg ikke ut av døra før langt på dagen, blogges!!

5 kommentarer
    1. Leit å høre at du har så mange plager og de står visst i kø 🙁 Fysioterapi mot betennelse er vel ikke noe sjakktrekk, betennelsen bør vel behandles med medisiner. Len deg tilbake i godstolen og nyt helga så godt du kan, mandag er det på’n igjen.

    2. Mariann Sæther Tokle: Takker for energien :o)) Denne betennelsen jeg sliter med er kronisk, så jeg merker den hele året… Så har jeg noen perioder hvor den bestemmer seg for virkelig å gjøre livet surt for meg, som nå.

    3. Lillian: Nei da, jeg skal ikke gå til fysioputten før betennelsen er bedre. Jeg har alltid betennelseshemmende medisiner stående, og det blir nok en runde med det en stund, før jeg tar behandling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg