Fortsatt au i skulderen

Det blir lite blogging om dagendagen siden jeg fortsatt har så vondt i skulderen. Med en gang jeg begynner å knattre i vei på tastaturet, hogger det til i skulderen. Det er ganske ille på jobben, og da har jeg ikke lyst til å sitte så mye med pc'n hjemme.

Nå måtte jeg bare innom en liten tur, og da måtte det bli tabben istedet for pc'n. Den er litt liten men det går da på et vis. I morgen ser det ut til at jeg får den nye tabben, og der er jo skjermen mye større. Jeg fikk melding i sta om at den var sendt og mest så.synlig kunne hentes i morgen. Håper virkelig det.ut

Det fine været her i Oslo bare fortsetter :o)) Det var ganske skarp luft og litt kjølig ute i skyggen, men ikke så aller værst i sola. Jeg var en snartur ute i lunch, men det var bare en kjapp en på Gunnerius. Måtte kjøpe noen flere lys hos Nille, for de jeg skaffet hos Rema her om dagen var helt håpløse. Jeg hadde bare brent litt av dem fra før, og det var ganske mye igjen. I går kveld tente jeg dem igjen, og i løpet av 45 min var de redusert til to pannekaker i bunnen av lykt. Skremmende egentlig.

I går la begynner meg alt kl 23 noe som er jo veldig uvanlig for meg. Tror faktisk ikke at det blir så veldig mye senere i dag heller. Noe hærk med denne betennelsen som gjør meg så sliten og trøtt. Hadde jeg nå enda vært våken på morran så, men nei da! Det går vel over en gang.

Ha en fortsatt god kveld, blogges!

8 kommentarer
    1. God bedring til deg, – er fremdeles sykemeldt her, – frem til fredagen! – Tenker Ã¥ fÃ¥ meg nettbrett selv, – men vet ikke helt ennÃ¥ hvilket osv….

    2. terand: Tusen takk :o)) og det samme til deg!! Brettet mitt har ankommet postkontoret så jeg, så jeg skal gå inn å hente ut hentelappen. Da slipper jeg å dra hjemom i ettermiddag. Du skal få høre hvordan det er å bruke :o))

    3. Ja, det har du rett i, jeg bare lurte på om du hvilte hendene nok når du skreiv på pc-en. Vær litt obs på det 😀 Jeg får nemlig vondt hvis jeg ikke sitter riktig, det er derfor jeg foretrekker en stasjonær pc der jeg sitter godt ergonomsik for jeg bor jo foran pc-en for tiden:) God bedring

    4. Mariann Sæther Tokle: PÃ¥ jobben har jeg rollermous i stedet for løs mus. I tillegg har jeg en støtte for underarmene og albuene. Her hjemme er det nok ikke samme luksus. Dessuten sitter jeg i godstolen med pc-en i fÃ¥ fÃ¥ fanget… Kanskje ikke det den beste løsningen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg