Forbanna pÃ¥ meg selv…

På torsdag fikk jeg det nye nettbrettet mitt, og da gjorde jeg jo den største brøleren av alle… Klarte å brekke opp SIM-kortet til microversjon, og som ikke det var nok så greide jeg oxo å få puttet det inn i brettet. Nå var det jo selvfølgelig sånn at man ikke skulle bruke microkort, men full str. Fikk jeg ut kortet igjen, nei da, jeg gjorde jo ikke det vettu… Siden det er lett å ødelegge noe når man driver å pirker inni mobiler og nettbrett, så jeg ga meg ganske raskt med det igjen.

I går tok jeg med meg nettbrettet ned til Mobilfixeren, og flau sto jeg der å fortalte hvor dum jeg hadde vært… Jeg så for meg at fyren skulle begynne å flire, men med trøstende ord sa han at jeg var langt fra var den første som gjorde det der. Det fikk meg til å føle meg litt bedre, men jeg syntes alikevel det var griseflaut… Siden jeg var der med en gang de åpnet hadde de tid til å ta det mens jeg ventet. Ganske raskt kom han tilbake å fortalte at det ville ta litt tid, for det gikk ikke å få kortet ut av sprekken så de måtte åpne hele baksiden for å fjerne det på den måten.

Hele denne seansen kostet meg kr. 350,-, og de pengene svei virkelig å betale…

På veg hjem var jeg innom på Tveita hvor jeg fikk aktivisert et nytt SIM-kort, hvor jeg måtte betale kr. 200,-. Nok en gang svei det å betale for min egen dumhet. Så alt i alt har det kostet meg 550,- for at jeg ikke har lest bruksanvisningen ordentlig. Da jeg kom hjem i går så skulle jeg sette inn det nye SIM-kortet, men da holdt det nesten på å gå galt igjen. Da jeg skulle løsnte kortet så holdt det lille i midten på å sprette ut, men jeg var veldig oppmerksom å fikk klemt det på plass igjen. Litt bekymringsverdig at de sitter så løst, men men….

Jeg har fått testet ut brettet et par dager nå, og er kjempefornøyd med det. Lett å brukte både på Facebook, men fikk litt problemer med å laste opp bilder når jeg skulle blogge. Vet ikke helt hva som var problemet, men jeg skal da prøve igjen. Uansett så var det veldig greit å ha ved siden av seg på bordet, og ta fram innimellom for å sjekke status og kommentarer. Pusene var oxo veldig happy for det nye leketøyet til matmora, for fanget var ledig omtrent hele kvelden. De slapp å sloss om plassen med den store tunge laptoppen, hehehe!!

2 kommentarer
    1. Uffda så uheldig!
      Er ikke den største fanen av nettbrett jeg. Fikk et til bursdagen for godt over et halvt år siden og synes det er no dritt! Takke meg til et ordentlig tastatur og min lille laptop. :o)

    2. Marit: Jeg er nok ikke 100% fortrolig med brettet enda, men tror nok at det skal gÃ¥ greit. NÃ¥r det er sagt kommer det aldri til Ã¥ kunne erstatte lapptoppen helt. Det er mange ting som er litt trælete…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg