Lunch i Almenningen

Nå hadde jeg tenkt å ta meg en tur ut i lunchen i dag, men det var ikke vær til å traske gatelangs syntes jeg. Derfor gok jeg likegodt med meg knekkebrødene mine ut i Almenningen, for å ta pausa der. Vanligvis pleier det å være mye liv her på denne tiden, men det er bare han som ordner med kaffemaskinene som holder på nå.

Tidligere i dag måtte jeg igjennom et e-læringsprogram som måtte tas før et kurs jeg skal på i morgen.  Det var 4 tester som måtte tas innen man  var ferdig. Jeg bomma på et av dem, med en dum feil…. Ikke noe å gjøre med det nå…., tror heller ikke at det er den største krisen akkurat.

Det var tøft å komme seg opp i dag, og jeg våknet opp med stiv nakke og dundrende hodepine. Den har  ikke helt forsvunnet enda, men har mer blitt redusert til murring. Nakken derimot er like stiv, så jeg må nok fylle på med litt smertestillende etterhvert. Jeg har noen gode øvelser som sikkert gjør susen, men det blir først når jeg kommer hjem i ettermiddag.

Lunchen går altfor for fort, men deg er deilig å komme seg bort fra plassen en liten stund….. Å, da var det på tide at lunchmeg blir til produktivemeg, blogges!

 

3 kommentarer
    1. Hei kjære blogger! Vi vil gjerne gi deg 50 kroner gratis gavekort på CDON.com for å høre din mening om netthandel. For få gavekortet, er alt du trenger å gjøre å klikke deg inn på våre sider og registrere din interesse nå. Vi ser frem til å høre fra deg!

    2. hestiaverden: Den er heldigvis litt bedre nÃ¥ i kveld…. Helt ærlig sÃ¥ lever og Ã¥nder jeg for lunchpausen, for da fÃ¥r jeg litt tid til meg selv :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg