Høghæle sko

De fleste jenter/damer spretter elegant bortover fortauet i sine lekre sko/støvler med høye heler, som om de skulle vært født til å gå i dem. I mine noe yngre dager gjorde jeg det samme, og kunne ikke tenke meg å gå i noe annet, selv om jeg ble kjempelang å kikket ned på alle andre. 


Nike Air Jordan 3-5 High-Heeled-005

Ved flere tilfeller de siste dagene har jeg sett noen damer som definitivt aldri burde ha kjøpt seg noe annet enn flate sko. Dette høres kanskje stygt ut, men de går bredbent som om de har gjort i buksa med rumpa ut å vagger overkroppen i noen veldig unormale bevegelser. Det er ikke mye vakkert akkurat. Det burde følge obligatorisk kurs i hvordan man bør bevege seg elegant i høye heler, og fungerer ikke det så kanskje man burde velge andre sko…

Det er ikke meningen å være stygg med noen, bare en observasjon!!


2 kommentarer
    1. So TRUE!!! Så akkurat ei kjerring her på båten, som gikk som ei nypult dame som hadde fått seg i 24 timer eller noe.
      De får lære segv å gå med bok på hodet, så får de en flott holdning.!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg