God morgen…

Bare en kjapp tur innom før jeg må løpe avgårde til jobben… Jeg var nok ikke lkke like flink til å komme meg opp av senga  i dag, dessverre. Da blir det å sitte litt lenger i ettermiddag, noe som er litt kjipt hvis det blir fint vær.

Vinja ligger på hylla over skrivebordet å følger med på alt jeg foretar meg, viktig det der å få med seg alt. Dessuten så liker hun å være sammen med mammen sin, og dillter etter meg overalt, hehehehe…. Søsteren er ikke like opptatt av meg, men hun surrer rundt her hun oxo.

Været i Oslo er ikke så ille i dag…. Himmelen er klar og det ser ut til at vi skal få litt sol. Litt kjølig ute nå på morningen med -5,8C. Det blir nok raskt snudd til varmegrader når sol kommer til.

Da var kaffn drukket opp og Nestenblondina må se å sette inn turboen, blogges!

 

8 kommentarer
    1. Håper du har hatt en fin dag på jobb 🙂 Jeg sluttet tidlig i dag og har spasert hjem i SOLSKINN, herlig. Jeg har forresten aldri fått noe sånne spamgreier, men jeg skjønte faktisk det du skrev. Det eneste problemet jeg har nå er at Expert siden januar har sendt tilbud i eninga til min e-post og de gir seg ikke til tross for at jeg har sendt dem mail på mail :(((( Hvordan de har fått tak i e-postadr min aner jeg ikke, har aldri handlet der.

    2. Lillian: Dagen ble ikke sÃ¥ ille den, om noe hektisk kanskje :o)) Skulle ønske at jeg kunne spasere hjem oxo, men det ville nok ta meg et par timer tror jeg…. Det er virkelig slitsom med sÃ¥nn søppel som kommer ned i mailboksen, og som man ikke blir kvitt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg