Freddan’ er her..

Da var over halve freddan’ gått allerede, og helgen nermer seg med stormskritt… Skal bli deilig å få seg et par dager fri uten alarmen som uuuuuler før det blir ordentlig lyst. Når det er sagt så merker jeg godt at det blir raskere lyst om morningen nå enn for bare noen uker siden, og det er jo så deilig :o))

Oslo bader i sol i dag, men det var svinaktig kaldt med – 7 C da jeg stressa avgårde til morran i dag. Merket det godt da jeg gikk fra garasjen og opp mot jobben…, jeg ble ordentlig kald å har vel egentlig ikke fått varmen helt tilbake enda! Litt min feil, for jeg hadde jo tatt på meg altfor tynn jakke, som ikke helt var tingen i dag.

Jeg har ikke fått tatt meg noen lunch enda, var bare nede i kantina og kjøpte meg en baguett som jeg spiste mens jeg jobbet. Nå deriomot har jeg tenkt til å logge ut noen minutter for å hente meg en kopp kaffe og få en pust i bakken. Enkelte dager blir sånn som dette, og det er bare å ta dem som de er.

Ha en fortsatt fin fredag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Kjære blogger! Vi har et nytt og spennende produkt for alle som er opptatt av Ã¥ ha fine og hvite tenner; tannblekingssett. Vi lurte i den forbindelse pÃ¥ om du kunne tenke deg Ã¥ gjøre en produkttest pÃ¥ bloggen din? Vi sender deg settet vÃ¥rt gratis + at du fÃ¥r en gratis elektrisk tannbørste du kan beholde selv, eller gi bort til en heldig bloggleser. Klikk pÃ¥ lenken min og send oss navn og adresse i dag, sÃ¥ fÃ¥r vi postet det med en gang 😀 PS. Dette er den fineste bloggen jeg lest lenge!!! ♥

    2. Hellu! Bloggen din er veldig fin. Synes du er drit flink! 🙂 Og by the way akkurat deltatt i en konkurranse hvor man kan vinne et gavekort på 5000 kroner. La den som lenke siden jeg ikke har blogg. Du burde melde deg på du og! Kanskje du har flaks og vinner? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg