Ã…, det ble bare bedre…

I går sutret jeg veldig over at det kom et ekkelt snøvær på formiddagen, men den som venter på noe godt osv. Utpå dagen forsvant snøværet og skyene, og sola tronet så flott oppe på himmelen. Det ble så varmt og godt ute på balkongen at jeg kostet på meg noen minutter derute med en kopp kaffe. Pusene var strålende fornøyd å flytta ut med eneste gang :o))

De skal få komme ut i dag oxo, men sola har ikke kommet så langt at den har fått varmet opp balkongen enda. Da jeg sto opp ca 09:30 var det – 7C ute, også inne i kroken min, men nå begynner det gradivis å varmes opp. Utetempen er nå på – 3,1 C så dette ser lovende ut. Ronja ville ut for en halvtime siden, men jeg orket ikke å ha døra åpen da pluss at det er et pes å drive å lukke dem begge ut og inn hele tiden. For de vil jo ut når de er inne og inn når de er ute, hehehe!  Siden Ronja ikke fikk det som hun ville hevnet hun seg med å klore på sofaen, men da ble hun raskt tatt i nakkeskinnet å hold nede… Hun skjønte lunta og ga seg med det, heldigvis!!


(kilde google.no)

Jeg var hos Anne i går kveld for å spise god mat å se på Melodifestivalen på SVT1… Det var ganske spennende i går for det var mange bra låter som sloss om første plassen, men til slutt var det den hærlige unge Robin Stjernberg som dro hjem seieren. Han kom fra andre sjangsen forrige lørdag, og iflg programlederne var det første gangen det hadde skjedd. Låta hans het You, og jeg syntes den er knallbra. Grattis til Robin :o))

 
(kilde: google.no)

Vi spiste Middelhavnkylling til middag i går som ble laget helt fra bunnen av, og det var så godt…. Det som tok tid med retten var å kutte løken og hvitløken, ellers var det en kjapp rett å lage. Vi måtte virkelig smake til tomatsausen og krydre om og om igjen for å få den rette smaken, men til slutt satt den der :o))  Jeg kommer deffinitivt til å lage den retten igjen til meg selv. Til dessert ble det blåbærpai, som kom fra frysedisken, men den var veldig god alikevel.

Jeg ble så innmari stiv i nakken i går kveld, og klarte å pådra meg en skikkelig hodepine som ikke ville slippe igjen… Tilslutt måtte jeg bare se å komme meg hjem, hvor jeg dukket rett ned i Ibux boksen min. Jeg satt litt oppe for å se på Lewis på DR1 til tabletten begynte å virke, men så var det å krabbe under dyna… Sovna med en eneste gang jeg, og våknet ikke før 09:00 i dag. Nakken er litt stiv i dag oxo, og jeg kjente en antydning til hodepine i sta, men etter å strekt og tøyd nakken litt forsvant den heldigvis.

Burde vel egentlig å slengt på meg å tatt meg en tur ut, men det er jo så mye sport på tv…. Tror TV’n vinner i dag gitt, men dagen er ennå ung så vi får se hva som skjer :o))

Ha en fortsatt fin søndag, blogges!!

6 kommentarer
    1. Snødd i hele formiddag her, men nÃ¥ tittet sola inn gjennom noen særdeles skitne vinduer …
      Liker så godt den skriften du har på titlene på bloggen din, men jeg har enda ikke skjønt hvordan en skifter det der. Har du en enkel oppskrift? ;o)
      Fortsatt god søndag til deg.

    2. SOL & SOMMER her nede i Sarp, eller vent….sol er det i allefall og blÃ¥ himmel. Løy visst om gradene i dag.
      Men men så på melodifestivalen jeg også, og mange fine som sang der i går. Hva er det med svenskene som ikke norke klarer?
      Tom de gamle gutta var det krutt i 🙂
      Han hodepinefri søndag!!

    3. Marit: Skriften i titlene heter Euphoria font eller script, og du kan laste den ned herfra:
      http://www.fontsquirrel.com/fonts/euphoria-script

      Gjør følgende:
      1. Last ned filen, som legges på egen linje nederst på skjermen din.
      2. Åpne file fra boksen på skjermen
      3. Et bilde Ã¥pner seg pÃ¥ skjermen, og øverst stÃ¥r det pakk ut filene – gjør det.
      4. Et nytt bilde åpner seg, og klikker på fonticonet
      5. Enda et bilde åpner seg, og du klikker på iconet som heter Installer.

      Det er lett å gjøre det, men ikke alltid like enkelt å forklare det til andre. Lykke til :o))

    4. julianogmamma: Her har varmegradene kommet pÃ¥ balkongen, og pusene har vært ute Ã¥ lufta seg…., en liten tur og sÃ¥ gikk de Ã¥ la seg igjen, hehehe!!

      Vet du, det har jeg lurt pÃ¥ i mange Ã¥r…. Hvordan klarer svenskene Ã¥ lage sÃ¥ mye bra musikk, og vi er nesten pÃ¥ middelalderstadiet nÃ¥r det gjelder MGP. Glimter til innimellom da. Iflg en venninne sÃ¥ kan vi ta litt ære av den svenske vinneren i Ã¥r, for tekstforfatteren er nemlig norsk :o))

      Ha en fortsatt strålende søndag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg