Forsovet meg…

Det var ikkd helt sånn jeg ville at denne uka skulle starte, mennår man ligger våken omtrent hele natten med en vond og betent skulder… Ja da er det ikke greit. Vet ikke når jeg sovnet, men det var nå i allefall like før jeg burde ha stått opp.

Været er det nå ingenting å si noe på, for sola skinner fra en blå himmel… Varmt er det ikke med tett på – 10C så det er bare å kle godt på seg nårmanløper ut døra om noen  minutter. Ronja krever litt oppmerksomhet og går forbi foran nesen på meg hele tiden, hehehe.

Da må jeg få på meg yttertøyet å komme meg ut av døra.Ha en strålende mandag, blogges!

 

 

3 kommentarer
    1. HÃ¥per du kledde det godt for det var iskaldt ute!!
      Kjipt å forsove seg, det er aldri en god start på noe som helst, men det går vel litt bedre etterhvert. Ønsker deg en flott dag!

    2. Marit: Var nok ikke den beste mÃ¥ten Ã¥ starte uka pÃ¥ nei! Det var mer enn nok Ã¥ gjøre, sÃ¥ det var bare Ã¥ kaste seg ut i det….. Ã…, bra var det. Den tjukke vinterjakke kom definitivt ut av skapet til morran…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg