En god natt søvn

Yes, Nestenblondina har sovet godt i natt…. Jeg tror at jeg bare var våken en gang i natt, og det hører med til uvanligheten. Skulderen bestemte seg for å være snill, og det er jdg takknemlig for ;o))

Vi skal på kurs i dag oxo i 1,5 time i dag, og det skal bli interressant. Det var ikke noe e-læring i forkant denne gangen. Vi skal på mange måter igjennom noe av det samme som sist bare på et helt annen område. Jeg har jobbet med mye av dette tidligere, og trodde at jeg kunne mye av det. Sånn var det ikke, for mye har skjedd ziden den gangen. 

Oslo er litt gråere i dag enn det var i går, men det ser ut til at det vil klarne opp. Litt kjølig med  – 7C nå på morran, men det blif nok varmere tenker jeg utover dagen. Nå må denne dama sette opp dampen og komme seg avgårde på jobb.

Ha en fin tirsdag, blogges ;o)) 

 

6 kommentarer

Siste innlegg