God venninne…

Heldige meg har en kjemgod venninne i Anne, som var så snill å kjøpe med masse kattesand til meg når hun var i Sverige i dag…. Siden jeg ikke orket å dra spurte hun meg om det var noe hun kunne kjøpe med, og jeg var jo kjempeglad for at hun kunne ta med sand for meg.

Nå er det nok kattesand til flere uker framover, og det er så deilig å ha det i huset…. Anne fortalte at det var tilbud på posene nå, og dermed så koster det meg 300,- norske kronasjer for 6 poser med sand, og det er jammen ikke dårlig :o))

Tidligere i dag ble det full slosskamp i heimen gitt…. Jeg fant nemlig “julegavene” til pusene når jeg ryddet litt i skapet i sta, og da de fikk dem tok Ronja å sopa til seg begge to. Hun lå på gulvet med begge to godt innunder labbene, og de likte søsteren dårlig. Vinja ble fly forbanna på henne, og kastet seg over henne så pelsdottene føyk rundt. Det gikk så ille for seg at en av dem skrik høyt, men jeg vet ikke hvem. Jeg trodde et øyeblikk at jeg måtte gå i mellom, men like plutselig som de røyk i tottene på hverandre var de venner igjen!! De fargerike musene/rottene er populære, for de har lekt med dem i hele dag etter at de fikk dem. Ronja dro med seg en opp i sofaen når hun skulle ta seg en lur :o))

9 kommentarer

Siste innlegg