Truse til besvær

Når man som meg er brei over baken som ei låvedør, er det viktig å ha truser som sitter godt men de må oxo ta seg bra ut. For en stund siden kjøpte jeg en del nye truser hos Kapp Ahl, og deribland to shockrosa og en knallgul i et virkelig mykt og deilig matriale. De var utrolig deilig å ha på seg med en gang, men så vettu begynte morroa… Når jeg beveget meg eller bøyde meg begynte trusene å vise sitt rette jeg. Sakte men sikkert krøyp kantene bak over rumpeballene og samlet seg midt i sprekken, og for de som bare bruker string er ikke dette noe stort problem. Så er det meg da, jeg liker ikke når mine relativt store rumpeballer får lov til å slenge fritt å klaske mot hverandre. Ikke er det pent og ikke er det behagelig. Nei, her må det truser til som holder orden på de edle bakdeler sånn at de ikke får bevege seg altfor fritt….

 Kommer jeg til å bruke disse nyervervede trusene igjen? Det er et stort NEI!!!

 

5 kommentarer
    1. …..eller gÃ¥ uten!!! – kan ta meg noen Tena Lady fra sykehjemmet jeg vettu….ikke slike man kan skvette litt i, men bomullstruser…..ehehehehee

    2. Litt av et samtaleemne, men underholdene er det :))) Har en venninne som har samme problemet, hun kjøper truser pÃ¥ Sparkjøp – store og gode, men pene, he he.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg