Jeg går og går :o))

For en knalldag det ble i dag med det fine været da gitt… Sola kom tittende ganske tidlig, og fant ut at det var så trivelig der oppe på himmelen at den bestemte seg for å ikke dra frem noen skyer å gjemme seg bak. Litt kjølig var det nok til morran, men etter som sola fikk tak så krabbet varmegradene oppover så det ble ganske levelig ute. 

I lunchen måtte jeg bare komme meg ut en tur for å lufte meg litt, og siden jeg er på jakt etter en løkhakker stakk jeg ned på Oslo City for å se om jeg kunne finne den. Det gjorde jeg jo selvfølgelig ikke, så da ble det stedet en fin tur ut. Utenfor Kiwi butikken i Storgata sto det både sjukebil og politibiler, og selv om jeg var grensløst nysgjerrig så gikk jeg ikke bort for å se. Plutselig hørte jeg rop og høye stemmer, og da så jeg ambulansefolkene trengte hjelp til å få en mann inn i sykebilen. Han slo seg helt vrang, og plutselig skvatt det fram 5 politimenn som overmannet mannen som da roet seg raskt ned.

Vi har hatt mer enn nok å gjøre i dag, og før jeg viste orde av det var dagen over…. Jeg kjente godt på skulderen at jeg hadde sittet å tastet på PC’n mesteparten av dagen, den var grisevond å ikke noe serlig fornøyd i det hele tatt. Derfor har jeg ikke tenkt å sitte så lenge nå, for det kommer en like hektisk dag i morgen oxo.

Jeg fortsatte med å ta t-banen i dag oxo, og i dag var det ikke like festlig for det var så mange mennesker at jeg sleit litt med å stå der hele veien ned. Klarte til slutt å konsentrere meg om noe annet enn å tenke på alle menneskene å at vi sto trangt, og klarte å komme meg ned til Jernbanetorget uten å tørne.

På veg hjem gikk jeg helt bakerst å der var det ikke så mange så det gikk ganske greit…. Jeg bestemte meg for å gå av på Skøyenåsen for da fikk jeg ordentlig trim på turen hjem, for når man bor på toppen av alle bakkene får man rikelig anledning til å få i gang hjertepunmpa hvis man går på litt. Jeg gjorde akkurat det, og gikk meg ganske god å varm. Det venstre benet mitt er blitt veldig svakt etter at jeg ødela kneet mitt i fjor høst, og det kunne jeg godt merke når jeg satte i gang bestigningen av alle bakkene. Det var frustrerende at det venstre benet ikke orket like mye som det andre, men jeg regner med at det kommer seg etter hvert. Problemet er bare det at jeg er så innmari utålmodig!!

Det er så deilig å vite at det er fredag igjen i morgen… Skal bli deilig med et par dager fri nå kjenner jeg, og dessuten så har jeg time hos frisørdamen på lørdag for klipp, farging og striping av håret. Jeg syntes ikke jeg ser ut i det hele tatt nå om dagen, så det skal bli deilig å få fixa på det igjen :o))

2 kommentarer
    1. SÃ… flink du er som gÃ¥r, det er medisin og den bruker jeg, he he. Jeg har vært hos frisøren nÃ¥ Ã¥ shina hÃ¥ret, jeg føler meg sÃ¥ fresh og klar for vÃ¥ren, hvor er den forresten (?) I mørket er alle katter grÃ¥ sies det, men det er visst vi mennesker ogsÃ¥, men nÃ¥r vÃ¥rsola med lange dager kommer, da er ‘alt’ SÃ… synlig :))) HA EN RIKTIG GOD PÃ…SKE 🙂

    2. Lillian: Det Ã¥ gÃ¥ er deilig, selv med et bein som ikke helt er med pÃ¥ notene. Man føler seg sÃ¥ mye bedre etterpÃ¥ :o)) Man føler seg som et nytt menneske etter Ã¥ ha vært hos frisøren… HÃ¥ret ser friskt ut, og mine platinablonde hÃ¥r i bunnen er byttet ut med en mer kledelig farge, hehehehe!

      Ha en strålende flott påske :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg