Knalldag

For et hærlig vær vi har i dag, sola skinner fra en skyfrihimmel å ute på balkongen er nå gradene nesten +30C… Jeg har satt meg ut og sluker til meg alle solstrålene jeg kan få tak i, og kjenner hvor godt det gjør den ekstremt stive kroppen min :o)) I skyggesiden ligger dog kradene på et par minusgrader, men der har jeg ikke tenkt til å oppholde meg så det gjør ingenting!!

Både pusene og jeg kozer oss ute i det fine været…. Det å se dem så fornøyde varmer hjertet, og fornøyde er de definitivt for de løper ut og inn å så slenger de seg litt ned i sola å slapper av å nyter dagen. Tenkte jeg skulle finne frem en bok å begynne å lese litt igjen, men vet ikke helt hvem enda. Påsken er jo en tid for krimbøker, men jeg tror det der litt dårlig med det i stabelen min. Jeg får se hva som pirrer min leselyst :o))

Vinja Lillepuzdatter av Skånevik må alltid komme bort til meg for å se hva jeg foretar meg, og av å til kommer hun å legger seg bak nakken min som en skinnkrave å maler meg inn i øret… I dag derimot syntes det i grunnen at det holdt at hun bare kom bort å kikke litt, hehehe!

I går var jeg hos Anne og spiste deilig ostegratinerte nachos med bolognese kjøttdeig… Hmmmm, det var kjempegodt og hun hadde brukt 3 poser med bologneseblanding, masse hvitløk. Kjenner nesten at jeg får vann i munnen bare av å tenkte på det. Til dessert disket hun opp med gelé, noe jeg ikke har spist på veldig lenge… Jeg var litt mett, men klarte å finn litt plass på venstre side av mavesekken til den. Kozelig med disse lørdagskveldene hvor vi bare slapper av, skravler å ser litt på tv… Vi har tv på, men jeg tror ikke vi følger så veldig godt med, for vi skravler så fælt at vi ikke får med oss så mye, hehehe!

Neste lørdag, påskeaften, kommer damene til meg å da skal jeg diske opp med svineribbe, julemediser, medisterkaker, surkål mm. Praktiserer jo at jula varer helt til påske vettu, hehehe!! Håper jeg er like heldig med steking av den, som jeg var på juleaften, nam nam :o))

Da var kaffekoppen tom, og det er på tide å fylle den opp å hente meg en bok, blogges :o))

Ha en fortryllende fin søndag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg