Carries dagbok

Endelig er leselysten kommet tilbake igjen :o)) Før jeg flyttet ut på balkongen forsøkte jeg å finne en bok jeg kunne begynne å lese, og det var ganske mange å velge mellom. Til slutt endte jeg opp med å med Candace Bushnell’s bok Carries dagbok, som handler om livet til Carrie Bradshaw før hun flyttet til storbyen og traff de andre jentene i Sex og Singelliv. 

Boka begynner med første skoledag i det siste året på High School, og den er ganske lettlest noe som var til stor hjelp for meg som ikke ar åpnet en bok på flere måneder. Jeg har ikke kommet så veldig langt enda, og har så vidt begynt å bli kjent med personene. Så langt virker boka veldig ok, og jeg håper den fortsetter sånn hele veien igjennom oxo :o))

Det har vært virkelig varmt å godt å sitte på balkongen i dag, og jeg måtte til slutt senke markisa for ikke å brenne helt opp… Jeg var en liten tur innom og kikket meg i speilet å da så jeg ut som jeg hadde sovna foran en god gammeldags høyfjellssol, hehehe!! Nå satt jeg jo bak glass, så det var absolutt ingen fare for å bli solbrent :o))

Pusene surra rundt meg en stund, men til slutt roet de seg ned å la seg til å slappe av… Vinja fant plassen sin i den andre stolen, og der rulla hun seg sammen til en ball å sovna. Ronja har sin faste plass oppe på klatrestativet, og der strakte hun seg ut å syntes tydligvis at livet var hærlig. Når det var på tide å lage seg middag diltet Vinja med meg inn for å få sin mat, men Ronja gjorde ingen mine til å røre på seg. Hun hoppet først ned å gikk for å spise når Vinja og jeg var ferdig med våres mat. Så gikk hun ut å la seg igjen, og der ble hun helt til kl 19:30… Da hadde jeg dratt døra inntil så det bare var en liten sprekk igjen som hun kunne komme inn igjennom. Det ble ganske kjølig så snart sola forsvant bak åsen, og da var det ikke noe godt å ha døra oppe lenger.

Jeg var en tur på loftet å hentet ned påskepynten min, men jeg har ikke satt den fram enda… Jeg har ikke fått gjort rent enda, noe jeg skal ta på mandag og tirsdag tenker jeg. Skulderen min er ikke helt venner med meg enda, så jeg må være forsiktig med å irritere den altfor mye.

Nå skal jeg få med meg slutten av Hele Norge baker, spennende å se hvordan det går med flatbrødene og knekkebrødene og hvem som må reise hjem, blogges!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg