Å, så forelsket jeg var

I 1973 da jeg var 13 år kom musical filmen Jesus Christ Superstar, og til min store irritasjon fikk jeg ikke lov til å gå å se den. Husker ikke om det var fordi det var aldersgrensen eller om foreldrene mine sa nei, men jeg fikk i allefall ikke gå på kino. Husker at jeg gråt mine store tårer, men ingenting hjalp dessverre!

Ted Neely som spilte Jesus var så kjekk at ganske mange jenter både ung og gammel var helt fortap i ham… Jeg hadde ganske mange bilder av ham klistret på veggene mine, og satt der å stirra helt forelska å hørte på musikken fra filmen, aaaaaaa, det var tider det :o))

Ted Neely anno 1973 som Jesus, sukk!!

Ted Neely nå, og helt ærlig så syntes jeg fortsatt mannen er ganske sjarmerende til tross for at det har gått 40 år siden :o))

Hadde på NRK 1 tidligere i dag, og da spilte de endel av musikken fra musicalen, og jeg syntes faktisk at de kunne sende filmen igjen oxo. Personlig så syntes jeg det er en flott film, og tror at den garantert kommer til å klare seg igjennom kritiske øyne enn i dag!

10 kommentarer

Siste innlegg