SÃ¥ innmari typisk

Jeg må jo nesten le, for det er faktisk så typisk at alt mulig rart skjer meg eller går helt galt. Derfor blir jeg sjelden overrasket når alt går til dundas, eller jeg rett å slett dummer meg ut totalt. Alikevel må jeg jo lure litt på hvorfor jeg er født så forbasket uheldig!

I dag måtte jeg noe innmari på toalettet før jeg skulle gå hjem fra jobben, og stormer inn å slenger meg ned. Der blir jeg sittende noen få ekstra minutter for  trekke pusten å roe meg ned litt, for det føltes som om jeg hadde maur i kroppen. Så vettu oppdaget jeg det….. Ikke spor av dopapir noe sted på rullen eller på ekstraknaggen, så forbasket festlig, NOT. Der satt jeg da altså å ventet på at noen skulle komme inn som jeg kunne spørre om noen omdreininger med dopapir. Kom det noen, å nei da, og til slutt måtte jeg bare få flyttet meg over til et av de andre toalettene. Årsaken til at jeg var på toalettet var jo av den art at det ikke var så festlig å flytte på seg, men hadde jeg noe valg.

Med buksene nede ved knærne smøyg jeg meg ganske hurtig til neste toalett, og var overlykkelig for at det ikke kom noen. Enda mer overlykkelig var jeg for at det var rikelig med dopapir dit jeg var kommet. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærer, for dette er ikke første gangen det har skjedd. Heldigvis for meg den gangen oppdaget jeg at det var tomt i det jeg satt meg, og klarte akkurat å knipe igjen.

I det jeg var på veg ut kom en annen dame og gikk inn på det toalettet jeg hadde vært på først så jeg banket på til henne med en gang å sa fra. Det var jo ikke noe poeng at hun skulle måtte gå igjennom det samme som meg.

De som sørger for at det er rent og pent hos oss pleier vanligvis å være flinke til å fylle på papir, men om det var for at det hadde vært stor pågang på toalettet i dag eller om de ikke hadde vært der vet jeg ikke. Lærdommen her er nå i allefall, sjekk om det er dopapir før de edle bakdeler plantes på ringen!!

20 kommentarer

Siste innlegg