Lørdag har blitt søndag

Jeg kan ikke akkurat skryte av at jeg har gjort så veldig mye spennende i dag…. For det meste har jeg sittet innpakket å frosset og syntes litt synd på megselv for at jeg måtte bli dårlig igjen. Jeg misstenker at feberen har med at betennelsen i skuldrren har forverret seg noe voldsomt. Det har nemlig skjedd et par ganger tidligere. Uansett så føler jeg meg litt bedre nå, og håper at feberener langt lavrere når jeg våkner ut på morniningen en gang.

Kjøleskapet mitt hadde samlet på seg endel mat med litt varierende utløpsdato, som ddfinitivt var passert for en stund siden. I et mindre tåkete øyeblikk kom jeg meg opp av godstolen og fikk ryddet opp betraktelig. Ikke bare ble det bedre plass men oxo en noe bedre duft. Det er nesten flaut men det må sies, noe hadde dessverre fått en noe ullent utseende.

Jeg tror ikke at jeg skal tøye strikken altfor langt i kveld, men heller komme meg i seng å få meg en skikkelig lang å god natt søvn. God Natt!

 

5 kommentarer

Siste innlegg