Opp og ned

Da var påskekyllinger, høner og harer og lyskransene fra jul blitt parkert oppe på loftet… Kneet mitt var veldig stivt i dag så jeg var veldig spent hvor strevsomt det ville bli å gå opp de 7 trappene med eskene på slep, men det gikk bemerkningsverdig fint. Det protesterte litt den første trappen, men så var det som om det bestemte seg for at dette var ikke så ille alikevel å da gikk de 6 andre uten altfor mye styr.

Når jeg kom ned igjen så tok jeg meg en runde med vannkannen, for det var på tide å pysle litt om beplantningen både ute på balkongen og inne. Noen hang litt med bladene sine, mens andre hadde noen visne blader som måtte fjernes. Som alltid fikk jeg hjelp av Vinja når jeg holder på med blomstene…. Hun la hele halen oppe i en av skålene som var full av vann å så var hun så fornøyd at hun like godt begynte å pusse vinduet, hehehe… Tror hun må trene litt på det der, for de ble ikke noe serlig bedre :o))

Nå har frøknene flyttet ut på balkongen, og der ligger de rett ut å sover… Sola kommer å går hele tiden, og det blåser litt ute. Traff naboen da jeg var på veg opp på loftet i sta, og de fortalte at det var ordentlig surt ute og de hadde kneppet jakkene godt igjen på turen sin. Merker ikke det så godt her jeg sitter på balkongen, for der er det lunt og fint :o))

Sitter å venter på at karbonadedeigen min skal tine sånn at jeg kan begynne på middagen… Har bestemt meg for en enkelt lappskaus i dag med masse forskjellige krydder, nam nam. Magen romler høyt siden jeg er ganske sulten, og jeg prøver å motstå fristelsen til å gå å romstere i skapet etter noe i mellomtiden….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg