Hjemme i dag også

Det er så vanvittig frustrerende at skulderen min er så stiv og ubrukelig og gjør at jeg ikke orker noen ting. Smertene og betennelsen gjør at jeg er sliten og kavlm hele tiden. Da jeg sto opp i dag hadde pæra i baderomstaket gått, og jeg hadde ingen mulighet til å skifte den. Heldigvis fikk jeg hjelp, godt med gode hjelpere når man ikke kan selv.

Ute er det grått og trist i dag oxo, men jeg var så fornøyd med at det hadde sluttet å snø…. Jeg gledet meg nok litt for tidlig for nå har det faktisk begynte å lave ned igjen :o((  Jeg burde egentlig ikke bli overrasket for April er en vanskelig måned. Den kan være god og varm med masse fint vær, men også veldig lunefull med snøvær og kulde. Nå er det ikke så kaldt ute, men helt ærlig så kunne jeg godt vært foruten snøværet.

Tidligere i dag ringte det på ute og der sto en dame som skulle prate om et par blader hun hadde med seg, et av dem var Fyrtårnet… Hun hadde tydeligvis ringt på mange ganger før, for det første hun sa var at så hyggelig at jeg endelig traff deg hjemme. Hallooooooo, jeg jobber på dagen. Dette er vel en eller annen kristen organisjon tenker jeg, og hater når folk kommer å vifter bibler og tidskrifter i ansiktet på meg for å prakke på meg noe jeg ikke vil ha. Det å tro eller ikke er personlig for meg, og ikke noe man skal gå rundt på dørene å prate om…… 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg ut i dag, men det var tomt for mineralvann og litt annet til helgen så jeg må alikevel… Kanskje like greit å få det unna med en gang før alle andre slutter på jobb!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg