Søndagen er på hell

Da var denne dagen over, og jeg er nødt til å komme meg i seng… Skulderen min har blitt litt bedre i løpet av helgen, og jeg klarer å røre noe mer på den… Håper at etter en god natt søvn så er den såpass at jeg kan klare å jobbe igjen i morgen. Det har vært noen frustrerende dager hvor jeg ikke har orket noen ting, og vært veldig sliten. Betennelsen er ikke borte for jeg får fortsatt kvalmeanfall og frysninger fra tid til annen. Skal prøve å få meg en time hos legen en av de første dagene, greit at han tar en kikke på skulderen.

God Natt bloggen :o))

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg