Another splashy day

Utenfor siler regnet fortsatt ned i stride strømmer, og jeg er like happy for det… Det er ikke så ofte jeg syntes det er greit med regnvær, men akkurat nå så syntes jeg det er helt topp, for det renskes opp mer og mer :o)) Jeg la merke til at Erikaene mine i balkonkassen plutselig hadde fått nytt liv igjen, og de hadde fått tilbake den friske fargen de hadde i høst. Så det er ikke noe hastverk med å få dem tatt opp med det første!!

Skulderen min har ikke hatt den fremgangen jeg hadde håpet på, så jeg har ringt å fått time hos legen på formiddagen i dag. Jeg har nesten ikke sovet i natt pga av smerter i skulderen og albueleddet som oxo har begynt å bli vondt. Så fort jeg fant en god stillig å ligge i bestemte skulderen seg for at sånn ville ikke den ligge :o(( Da var det å prøve på nytt, og sånn gikk no natta!! Som om ikke det var nok med smertene så ble jeg kvalm oxo, noe som er ganske vanlig for meg når jeg har betennelse. Jeg hater å ha det sånn, og ville mye heller være på jobb å føle meg nyttig!!

Når jeg gikk å la meg i går kveld så la jeg bort Q-tipsen til Vinja, for hun laget så mye bråk… Nå har hun fått den igjen, og for at jeg ikke skal “stjele” den fra henne igjen bærer hun den med seg overalt. Leker litt, men så oppdager hun at jeg ser på henne, og da plukker hun den opp å stikker avgårde med den, hehehe!!

Matlysten er ikke på topp i dag, men jeg må få i meg en skive brød og litt kaffe innen jeg skal til legen… Blogges!!

2 kommentarer
    1. God bedring, – hĂĄper legen gir deg noe som hjelper!
      Selv er jeg ogsĂĄ hjemme fra jobben idag, – vĂĄknet med hodepine og kvalme igjen – sĂĄ da er det senga som gjelder!
      Klem

    2. terand: Uff denne hodepinene din nĂĄ igjen!! Har du tatt bilde av topplokket enda? God bedring :o))

      Skulderen er veldig betent med stråling ned i albuen, og legen har sjukemeldt meg ut denne uka. For å se hva som foregår inni der skal jeg å ta røntgen denne uka. Slitsomt dette her!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg