Gratulerer med dagen

I dag ville den snille gode pappan min som jeg var så glad i, fylt 89 år.

Jeg savner ham veldig og tenker på ham hver eneste dag, og er litt lei meg for at han gikk bort så altfor tidlig. Han fikk dessverre ikke lov til å være frisk etter pensjonisttilværelsen startet, men hadde mange fine perioder i mellom sykdomsutbruddene. Til slutt ville eller orket ikke kroppen hans mer, og i 2000 bare 76 år døde han med mamma og meg ved sin side.

Lys er kjøpt inn, og om litt skal jeg dra ned på Alfaset for å tenne dem for papsen min….

6 kommentarer
    1. Vet åssen det er og føler med deg <3 min pappa døde rett før han ble 67 år...han fikk aldri nyte pensjonistalderen med mamsen dessverre.
      Koselig at du tenner lys for ham Vera:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg