På tide å zzzzzzzzzzzzzove

Jeg burde ha vært i seng for lenge siden, for i morgen må jeg opp tidlig for å ringe til legekontoret med det samme de åpner…. Skulderen min har ikke hatt den store framgangen jeg hadde håpet på, og da er det ikke noe annet å gjøre enn å besøke legen igjen. Dessuten er det interressant å vite om han har fått svar på røntgenbildene mine, og om det er noe å gjøre med skulderen min.

Jeg er ganske gåen i kroppen i kveld enda jeg stort sett har tatt livet helt med ro i dag…. Været ble ganske bra utover dagen så jeg flyttet ut på balkongen å satt der å slappet av. Det var deilig å sitte derute i varmen å bare nyte. Ringduene hadde kommet og satt å kurtiserte oppe i den store hengebjørka nedfor, og skjærene holdt på med sitt et annet sted. Kattene lå oppe på klatrestativet og var helt i ekstase, for der var det et par fluer som holdt på å skritte rundt på Erikaen. De ville selvsagt ha tak i dem, men måtte nøye seg med å ligge å kikke i stedet. Litt senere fant de en liten edderkopp på gulvet som de forsøkte å fange, men den var smart nok til å gjemme seg under plankene, hehehe!!

Englebarna i pels ligger allerede å sover, og nå går jeg å gjør det samme…. GOD NATT!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg