Men jeg tar det med et smil

Jeg var oppe tidlig for å være ferdig til å ringe legekontontoret når det åpnet, men….. Vet ikke om det er bare meg det skjer eller om andre er like uheldig. Jeg ringte så snart klokka var slagen, men da hadde bare nattsvareren på som opplyste om åpnings- og telefontidene. Etter nesten 5 min hadde de åpnet den, og jeg kom igjennom til den vanlige svareren som forteller om at det til tider kan være lang ventetid på telefonen, hehehe… Nei sier du det gitt.

Når jeg hadde sittet i 20 min sluttet jeg å få beskjed om at jeg fortsatt satt i kø og rykket frem, da bare ringte det… Etter nye 5 minutter ble jeg oppgitt og litt mistenksom på at ting ikke var helt som det skulle. Så jeg tok den andre mobilen og ringte fra den, og i løpet av nye 5 min kom jeg igjennom på den. Halloooooo!!! Hadde jeg ikke ringt opp fra den andre telefonen så ville jeg mest sannsynlig ikke ha fått noen time i dag, for jeg hadde havnet ut i ingenmannsland. Det er ikke første gangen det skjer, men jeg tar det med et smil jeg :o))

På lørdag fikk jeg pakkelapp fra Tele2 i oppkrav hvor jeg skulle betale 99,-. Jeg skjønte ikke hva det var, for jeg har ikke bestilt noe fra dem på evigheter. Derfor ringte jeg dem for å sjekke hva dette var for noe. Etter å ha ventet en liten stund klarte den hyggelige personen jeg snakket med å finne ut at de hadde sendt meg en kontantkort for nettbrett?????? Etter å ha vridd hjernen litt så kom vi på at det måtte være kortet jeg aldri fikk for et par måneder siden…. Jeg bestilte det til det gml nettbrettet, men det kom aldri så jeg ringte dem og fikk tilsendt et nytt et. Det har sikkert blitt noe rot i den forbindelse… Nå fikk jeg beskjed om å la være å hente det, så blir det returnert til dem igjen om sider.

Ute er det litt skiftende vær…. Sola leker gjemsel bak skyene og kommer bare tittende frem fra tid til annen og det blåser endel. Jeg har ikke vært ute enda så jeg vet ikke om det er kaldt, men det er sikkert best å kle seg godt når jeg først skal ut senere i dag.

Ha en fortsatt fin mandag, blogges :o))

3 kommentarer
    1. Den telefonkøen hos legen kjenner iallefall jeg til .. skrekk og gru så irriterende! Og det at de ikke får slått av den telefonsvareren som forteller når de har åpent, etter at de faktisk har åpna, det tror jeg er helt normalt.
      Ønsker deg en fin kveld. :o)

    2. hobbyting: Det kan vi ikke nÃ¥ lenger her… Trenger du en “hastetime” altsÃ¥ pÃ¥ dagen mÃ¥ du ringe med en gang de Ã¥pner, ellers kan man ringe nÃ¥r som helst i Ã¥pningstiden. Da jeg barn husker jeg at jeg var med min mor til legen, og da sto man i kø for Ã¥ skrive seg pÃ¥ liste for Ã¥ fÃ¥ time….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg