Legen i går

Siden skulderen min ikke var det spor bedre i går hadde jeg ingen annen mulighet enn å ringe til legen for å få en time, og de hadde ledig kl 11:45 i går. Anne skulle oxo til legen i går, og selv om hun ikke bor i Oslo lenger så har hun beholdt samme lege som er her. Hun hadde time før meg, og kom hit til meg etterpå. Siden hun ble endel forsinket ble det ikke tid til å sitte ned å prate før jeg skulle avgårde.

Jeg var veldig nysgjerrig på hva røntgenbildene mine viste, men dem hadde han ikke fått så han måtte ringe til Unilabs for å få resultatet. Jeg hadde en kraftig betennelse i hovedmuskelen oppe i skulderen som styrer mye av skulderens bevegelser. I tillegg hadde jeg fått artrose i skulderen, og det syntes jeg ikke var så veldig festlig akkurat. Han sjukemeldte meg videre ut måneden i første omgang, så får vi se hvordan det går.

Jeg hadde ikke så mye igjen av Voltaren esken min så jeg hentet ut en ny mens jeg alikevel var borte på Oppsal. Jeg hadde ikke vært ute av døra på noen dager så jeg trengte å røre litt på meg å se folk, så vi dro en tur ned på Bryrsenteret for å kikke litt. Vi var nok innom de fleste klesbutikkene for å se hva som hadde kommet inn, og det ble et par nye fritidsbukser i ferskenfarge i velur. Kjøpte man både jakke og bukse fikk man det for 299,- eller så kostet buksen 199,-. Vi måtte se på klokker oxo, og de hadde fått inn en ny sort fra Mango i rosa og svart som Anne bestemte seg for å kjøpe, men den var altfor stor så de måtte ta av et par ledd for at den skulle sitte ordentlig. Problemet var bare at jentene i butikken ikke klarte å få det til, og da ble det ingen ny klokke i denne omgangen.

Før vi dro hjem igjen var vi innom Rema å handlet litt… Det begynte å bli dårlig med brød og pålegg så jeg måtte fylle opp litt. Jeg kunne jo ha handlet på Ultra, men jeg har bestemt meg for å være litt mer forsiktig med pengebruken så da er det mer fornuftig å handle på Rema. Jeg ser jo det at bruker mindre der for akkurat de samme varene.

Vel hjemme igjen satte vi oss på kjøkkenet å spiste lunch og skravla i flere timer :o))

Når Anne dro hjem igjen kjente jeg at jeg var ganske sliten, og skulderen verket noe vanvittig. Jeg slang meg derfor ned på senga og sov en times tid, og når jeg våknet lå begge pusene inntil meg å sov de oxo. Det var veldig fristende å bli liggende der lenger, men da hadde jeg bare sovna igjen å så hadde det blitt dårlig søvn til natten.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg