Komprimatorbil

To ganger i året kommer en komprimatorbil og samlet opp alt skrotet vi har samlet på oss oppigjennom året eller årene…. De siste gangene den har kommet har jeg ikke hatt sjangsen til å rydde av ulike årsaken, og i morgen kommer den igjen…. Jeg har tre sekker med skrot som jeg ryddet ut av den ene kjellerboden for mange måneder siden. Meningen var jo at jeg skulle rydde vedboden oxo, men siden jeg har hatt vondt i skulderen så lenge har jeg ikke orket.


(kilde: google.no)

Jeg hadde håpet at jeg skulle få ryddet ut det som skulle kastes sånn at bilen kunne ta det med seg, men det ser dårlig ut…. Skal nok bli kvitt det alikevel, men da må jeg rett å slett kjøre det bort selv og betale litt for det. Det er alikevel frustrende å sitte å tenke på at jeg ikke blir kvitt alt skrotet denne gangen heller, men når man ikke orker så orker man ikke…. Dessuten vil jeg ikke gjøre noe som sørger for at skulderen min blir verre enn den allerede er!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg