Kozelig med besøk

For litt siden dro Anne hjem igjen etter å ha vært her siden formiddagen… Hun kom med to bæreposer, og den ene var fylt med ingridienser til dagens middag. Fiskepudding, reker, saus og skjell pluss is til dessert. Dette er noe jeg spiser svært skjelden, og derfor smaker det ekstra godt når jeg først gjør det.


(kilde: google.no)

Jeg hadde den enkle jobben med å kutte opp fiskepuddingen mens Anne laget sausen og rørte rundt i gryta…. Matlysten min har heller vært ganske dårlig før i dag, men når jeg kjent duften fra grytea  begynte det ganske rask å rumle i magen min. Bare så liddelig synd at det er så mektig og man blir så veldig fort mett, for her sa magen definitivt NEI før øynene gitt. Alikevel klarte jeg å begrense meg sånn at jeg ikke spiste til magen ble enda større enn den var fra før :o))

Det å ha hatt besøk i dag har gjort at jeg ikke har tenkt så mye på den vonde skulderen og armen min…. Vi har skravlet og jeg har hatt mange andre ting å tenke på, men vond som tusan er den. Merket det godt da jeg tok på meg ytterjakka for bli med Anne ut for å hente parkeringslappen. Det var smertefult og veldig vanskelig å få på seg jakka siden skulderen er så stiv at jeg ikke kan bevege den som den burde. Jeg har forsøkt å gjøre øvelsene mine sånn at jeg ikke bare sitter med armen i ro, men det er vondt og litt vanskelig å vite hvor mye jeg skal ta i for ikke å gjøre vondt verre…

Nå derimot kjenner jeg at hele kroppen trenger å komme i vannrett vilestilling noen timer, og det er vel ikke fritt for at øynene oxo trenger å vile litt :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg