Kjølig i tigerstaden

Vinden har definitivt kommet tilbake i dag, kanskje ikke fult så kraftig som for noen dager siden…. Var en snartur ute med litt søppel i sta, men jeg forsvant fort inn igjen for vinden var kald og blåste oppunder genseren min så jeg ble iskald. Den blå himmelen har blitt dekket av et grått lag med skyer, så det er ikke det mest innbydende været å være ute i akkurat.

Sist gang jeg kikket på det store rognebærtreet nedenfor blokka var grenene mørke og bare, men i dag derimot har store fluffy gåsunger kommet fram. Bildet er tatt fra balkongen noen meter unna, men man kan jo tydelig se hvor store å fine de er :o))

Med det samme jeg åpnet balkongdøra på formiddagen i dag, strøyk Vinja forbi meg å hoppet opp på lille klatrestativet… Der satt hun å stirret fasinert på noen blader som rørte på seg på bakken, men så fikk hun se linerlen som hoppet å spratt å da var bladene glemt med en gang, hehehe!!

Frk. Ronja kom etterhvert ruslende ut, for når søsteren viser interesse for noe så må hun jo finne ut hva det er… Den linerlen var veldig spennende, men jeg tror hun har skjønt at den er utenfor rekkevidde så hun satt i stedet å stirret ut i luften og tenkte på et eller annet. Nydelig lille pusejenta til mammen sin :o))

Selv har jeg sovet lenge i dag, og så brukte jeg litt tid på morningen med å gjøre noen øvelser for å myke opp skulderen litt. Den var ikke så veldig samarbeidsvillig, men jeg fortsatte for jeg vil jo ha tilbake rørligheten i skulderen sånn at jeg blir bra igjen. Cluet er bare å ikke overdrive sånn at jeg gjør vondt verre…..!!

I går klarte jeg å få støvsugd heimen for kattehår og annet rusk, men da jeg skulle tørke støv var det slutt på samarbeidsviljen til skulderen så da måtte jeg droppe det. Så i løpet av dagen i dag skal jeg gjøre et nytt forsøk, sånn at heimen ser litt mer innbydende ut :o))

2 kommentarer
    1. Hei. Koselig å få venner her i blogg.no.
      Jeg så katten din. Nesten akkurat som mine. Hun er babyen min. Hi hi
      I dag, regner det mye hos meg, så jeg bruker dagen til kort laging og blogging. Fortsatt ha en god søndag:)

    2. foreignerat50: Alltid hyggelig Ã¥ fÃ¥ nye venner og følge hva som interesserer dem :o)) Det er kanskje ikke sÃ¥ lett Ã¥ se, for de er søstre men jeg har to katter… Ronja og Vinja, og de er ogsÃ¥ min barn :o)) Ha en fortsatt fin søndag med kort og blogging :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg