God formiddag

En vond og søvnløs natt er over for denne gang, og helt ærlig så var det godt….  Jeg trodde nesten at jeg skulle være mer trøtt i hode enn jeg er, men faktisk er det ikke så ille…, enda i allefall :o)) Det var skulderen og armen min som var årsaken til lite søvn. Samme hvordan jeg la meg så var det vondt, og vurderte å stå opp igjen å sette meg i stua for å se på tv men så syntes jeg det var for ille oxo. Når man tror man ikke har sovet så har man nok vært borte litt alikevel.


(arkivbilde fra 2011)

I går kveld og i natt har det vært et forferdelig vær ute…. Vinden var så sterk at huset laget lyder, og det brummet i luker for ikke å snakke om regnværet. På den positive siden så fikk jeg jo skylt av noe av støvet som hadde lagt seg på vinduene, og det er jo bra. Det blir ikke noe vinduspussing på denne damen på en stund nemlig….. Det er fortsatt ganske grått og trist ute og det blåser fortsatt, men akkurat nå regner det ikke. Så på Face i sta at de som bor et par mil unna Oslo har fått snø i natt eller til morran. Her er det rundt + 5 C grader akkurat nå så det er vel litt for varmt til noe snø, heldigvis.


(kilde: google.no)

Jeg vet ikke hvorfor jeg utsetter det til en av de siste dagene, men det gjør jeg altså hvert eneste år….. Den er jo ikke så komplisert denne selvangivelsen min så det er egentlig bare å sjekke at alle tallene er riktige, og pleier de alltid å være. Nå skal jeg brygge meg en stor og god kopp kaffe så skal jeg sette meg ned med den å bli ferdig.

Ha en fin dag da, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Leit å høre at du har så mye smerter, å ikke få sove er det verste, da blir dagen enda mer stusselig 🙁 Har du ingen til å hjelpe deg med rengjøring etc? Noen gode venninner eller naboer f.eks. Jeg har ‘skadedyrkontrollen’ her hver uke, men så er vi fem personer som ikke rydder og vasker etter oss, hehe. Nei da, saken er at helga er hellig og da skal det kun vaskes tøy 🙂 Når man jobber og har skoleunger prioriterer vi å være gjerrige på fritida 😀 Ha en så god dag du bare kan!

    2. Lillian: Nei, jeg må nok klare meg selv når det gjelder rengjøring. Det er bare å ta tiden til hjelp, og ikke gjøre alt på en gang så går det på et vis :o))

      Får hente fram noen positive tanker så skal jeg nok komme meg igjennom dagen på en grei måte skal du se :o))

    3. foreignerat50: Jeg kjenner at det begynner å tære litt innimellom med alle smertene, men man kan ikke grave seg ned i negative tanker, da blir man sprø. Dessuten blir jo bare hverdagen bare enda verre!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg