Vi sløver i dag


video:jentene sløver

Det er ikke bare matmor som er trøtt og sigen i dag….. Pusejentene ligger for det meste strødd rundt omkring de oxo. Prøvde aktivisere Ronja litt i sta mens jeg filmet henne, men jeg måtte gi opp til slutt. Hun lekte og spratt rundt i stua som bare den hun, men bare så lenge mor ikke hadde kamera framme. Så da ble det film av puser som slapper av med slapp kommentar av matmor, hehehe!!

Filmsnutten er tatt med mitt Nikon COOLPIX HD kamera. Første gangen jeg tester ut filmfunksjonen på kamera, og kvaliteten ble slettes ikke så ille!!

4 kommentarer
    1. foreignerat50: Jeg er forelsket i de selv jeg :o)) I slutten av denne måneden blir de 4 år, og jeg kan nesten ikke fatte at det snart er like lenge siden jeg kjørte 6 timer til niesen min i Skånevik, Hordaland, for å hente dem. De er veldig lik mamman sin, som også var en fantastisk flott pus :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg