Det regner…

I dag morges våknet jeg til at regnet dryppet på vannbrettet, og det var veldig behagelig å dra dyna rundt seg og ligge å lytte… Det er utrolig avslappende å ligge sånn å lytte til regnet, i allefall for meg. Jeg elsker å se å lytte til det, men liker ikke å være ute i det. Hater å bli våt og kald å alt det der, men sitte inne å kikke er ordentlig koselig :o))

Jeg slipper ikke helt unna de dryppende dråpene, for jeg må en tur bort på Rema for å handle inn litt til i kveld… Da er det bare å dra på seg gummistøvlene å traske i veg.

Det ble en litt treg start i dag selv om jeg hadde satt klokka til å ringe tidlig, for kroppen var vond å hadde slettes ikke lyst til å stå opp. Derfor dro jeg dyna godt rundt meg å sov litt lenger enn jeg først hadde planlagt. Hehehe, kunne vel egentlig ha spart meg for det, for jeg følte meg ikke noe kvikkere av den grunn. Pusene hoppet og spratt rundt meg som to små glade hunder da jeg ordnet med vann og mat til dem. Ronja spankulerte oppe på kjøkkenbordet med halen i været å småpratet for å minne meg om at det var tid for børsting av pels. Det har blitt et morgenrituale det der.

Nei, dette nytter ikke…. Nå må Nestenblondina se å få satt kroppen i gir, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Hei og god morgen, ja det er fint Ã¥ ligge pÃ¥ ryggen og høre pÃ¥ regnet. Men den brutale verden gjør at en mÃ¥ bare stÃ¥ opp, PÃ¥ hytta kan jeg ligge Ã¥ høre pÃ¥ sangen fra bekken og fuglene, men ogsÃ¥ her innhenter meg den brutale verden. Dra seg ut av dyna, sløve seg bort til Kaffekjelen og ta en titt ut pÃ¥ moder jord. I min verden sÃ¥ er det ikke sikkert, at jeg kommer meg opp, i min verden er det en seier Ã¥ stÃ¥ opp. For hver dag og uke, blir det bare verre Ã¥ verre Ã¥ komme seg opp, derfor er det en fryd Ã¥ stÃ¥ pÃ¥ gulvet, ta de første skrittende fram til kaffekjelen. “Se alltid lyst pÃ¥ livet” sa min gamle stemor, jeg er bare 20 Ã¥r i mitt hode, men min kropp visner sakte men sikkert, til mitt liv ebber ut. Med disse ord sovna ho inn med et smil, Det er artig Ã¥ lese dine blogger, ha ei fin helg, sÃ¥ skrives vi.

    2. Jimmy Skar: Koselig å høre at du liker å lese bloggen min, det takker jeg for :o)) Det er ikke så greit når kroppen ikke er samarbeidsvillig, kjenner godt til det selv, men det er om du sier i hode er man bare i 20 årene :o)) Håper du oxo får en fin helg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg