En strĂĄlende dag med + 18,7C

Skikkelig flott vær ute i dag, himmelen er blå og sola skinner.. På formiddagen var det nesten ikke noe vind i det hele tatt, men nå har det tatt seg opp igjen. Hvis det blir verre kan jeg ikke ha markisen nede, for den blir løften opp og rykket ned av vinden å jeg er litt engstelig for at den skal løsne…

Det er litt tidlig for meg å lage middag, så har jeg tenkt å ta med meg en bok å sette meg ut en stund… Har blitt lite lesing den siste tiden, og det er på tide å klappe igjen PC’n en stund å feste blikket på noe annet enn skjermen. Pusene har allerede flyttet ut og jeg kan høre at de driver å jakter på et eller annet. Sikkert en flue eller noe sånt som har forvillet seg inn :o))

Til tross for at knoppene spretter omkring på trær og busker så er det ikke så veldig mye liv i blomsterbeddene mine, men litt liv er det da. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det pinseliljer som strever seg opp her på skyggesiden. Der er det kun morgensol, men den er ikke særlig lenge nede i beddet på denne tiden av året.

Nå ut å nyte det fine været en stund, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Nydelig og vakkert være denne dagen, men fy pokker for en iskald vind!! Nytter jo ikke å være ute nesten. BLir bare irritert og grinete av det :/
      Ha en flott søndag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg