PC fri i går

Av og til er det litt godt å ikke slå på PC’n å la hjernen få slappe av littegrann, og i går hadde jeg en sånn dag… Jeg hadde ikke noe serlig å blogge om heller, og syntes ikke det var noen vits å blogge om at jeg ikke hadde noe å blogge om!!

Jeg slang meg ut på balkongen så fort sola kom, og tok med meg Tirsdagsdamene. Det har vært litt lesetørke her en stund, men så plutselig kom leselysten over meg igjen. Jeg kom meg igjennom over halve boka, og hadde det ikke vært for at jeg måtte inn for lage middag så hadde jeg sikkert lest den ut. Utrolig flott bok, så jeg anbefaler deg å lese :o)) Boka ligger her ved siden av, og nesten roper ut LES MEG FERDIG, hehehe!!

Det er et fantastisk knallvær i dag oxo, og sola kommer nok til sørge for at temperaturen stiger til godt over + 20C på solsiden i dag som i går. Jeg var en liten tur ute, og det var ikke ille der heller men vinden gjorde sånn at jeg dro jakka rundt meg.

Ellers så er jo skulderen min forstatt ganske grinete, og formen går opp å ned som sur melk i en kattunge. Den ene dagen føler jeg at ting begynner å se lysere ut, men så er det tilbake til utgangspunktet den neste dagen igjen. Jeg prøver å ikke blir deppa når jeg våkner om morningen å skulderen er stiv og vond, men det er ikke så enkelt alltid. Vanligvis er jeg en ganske positiv person, men selv for meg hender det at lyset i andre enden kan bli litt vanskelig å se noen ganger.

Etter at jeg ble sjukemeldt har jeg nok vært litt vel mye i ro, og det har jeg merket på vekten, dessverre :o(( I dag morges bestemte jeg meg for å krype til korset å bestige vekten for å sjekke status. I stedet for å vise hvor tragisk det sto til lyste det LO mot meg siden batteriene var mer eller mindre tomme. Etter å ha romstert rundt i skap og skuffer fant jeg en eske med batterier sånn at jeg kunne få klarhet i situasjonen. Den var ikke fult så ille som jeg hadde trodd, men jeg har lagt på meg litt så nå må jeg skjerpe meg å begynne å røre mer på meg… Jeg har i grunnen vært ganske flink å holdt meg unna snoop, bare på lørdagen og da ikke så mye heller!!

Å nå en kopp kaffe, og så litt uteliv, blogges folkens :o))

2 kommentarer
    1. Jeg er ikke så glad i snop men av og til kjøper jeg masse. Jeg har vært litt forsiktig nå siden jeg ble røykfri og det har godt greit så langt har fortsatt, har bare gått opp et kilo og det var ønsket for jeg har vært litt for tynn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg