Trøtt i trynet…

I natt har skulderen og armen min virkelig vært grinete, og jeg har omtrent ikke sovet i det hele tatt :o(( Nå sitter jeg over kaffekoppen min å jesper så kjeven knaker, hehehe! Det er på sånne dager at jeg kjenner at strikken er tøyd litt vel langt, men man kan ikke gi seg hen til altfor negative tanker for da blir dagen bare håpløs….

Allerede klokka 06:30 var pusene i full gang, og de løp etterhverandre igjennom heimen å opp i senga å på meg… Akkurat da sov jeg faktisk, men ble raskt revet ut av søvnen i det Ronja landa oppå meg med et dunk. Hun hadde ingen hast med å gå av heller, og traske oppover magen min å stoppet på brystkassen. Der sto hun å kikket på meg en stund, men så kom søsteren å da tok hun skikkelig avspark så dyna nesten ble revet av meg. Avgårde bar det med begge to i en vill fart… Aldri kjedelig her med de to villbassene, men nå har de lagt seg ned for å ta formiddagsluren sin :o))

Været er ikke like flott i dag, men sola gjør et lite forsøk på å komme igjennom et tynt skydekke…. Gradene nermer seg + 20 C så det blir nok ikke så ille alikevel.

I ca 14 dager har jeg tatt inn posten for en dame i oppgangen, som har vært på ferie i varmere strøk. Hun var nettopp innom å hentet den, og som takk for hjelpen fikk jeg en eske med sjokolade som hun hadde kjøpt på en sjokoladefabrikk de hadde besøkt. Det var jo veldig hyggelig av henne, men ikke nødvendig for jeg må jo ta inn min egen post. Skal spare den litt på esken :o))

 

2 kommentarer
    1. Det er et artig bilde av et trøtt ansikt. Og kattene er jo artig. Jeg må si at katten min holder seg i kurven sin for matmor ville ikke hun på soverommet:)
      Ellers er det artig at du kan kos med kaffe og sjokolade innimellom.
      Ha en fin pinsedag:)

    2. foreignerat50: Koz deg i pinsehelgen du oxo :o)) Vet du, jeg har gitt opp å prøve oppdra pusene mine, de gjør akkurat som de vil alikevel :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg