Lørenskog i går

Det var en stund siden sist nå, at jeg var hos Anne på en lørdag…. Vel, skal jeg være ærlig så er det en stund siden jeg har vært der noen dag. Kine var også der, og vi hadde en riktig kozelig kveld. Anne disket opp med en Meksikansk gryte m/rundstykker til. Jeg var skrubbsulten og det smakte himmelsk godt :o)) 

Som regel så står tv’n på og veldig ofte så ser vi på Cupcake Wars, hehehe det har nesten blitt en tradisjon… I går ble derimot tradisjonen brutt og vi var innom Hundeviskeren og så ble det kriminalsaker fra virkeligheten, og det er noe som virkelig interesserer meg.

Når maten hadde sunket fant Anne fram bollene hun hadde bakt i går, potetgull og en nøtteblanding å så var vi klart til å se på Gullruten. Jeg ble ikke helt overbevist av programlederne, men ellers var det greit. Veldig happy for at en rute gikk til Tangerudgjengen :o))

Felix var veldig kozete i går, men det beste var å hoppe opp i armkroken til mammen sin og ligge der å slappe av en stund. Sånn får ikke jeg til med mine pusetasser. De vil ikke sitte på eller ligge i armkroken, men i fanget mitt er det ganske greit, heheh! Felix er en ordentlig hærlig katt, som har trillrunde øyne som han kikker på deg med :o))

Som alltid når vi tre damene treffes klarer vi å komme oss igjen mange temaer, og i går var intet unntak. Vi begynte å snakke om massemordere, og endte til slutt opp med å diskutere politikk og om hvem som kom til å sitte på stortinget til høsten. Kine lo litt av det :o)) Vi er ganske dyktige på dette med å dekke mange temaer i løpet av en kveld!

Når klokka nermet seg midnatt verket skulderen min noe vanvittig så jeg pakket sammen mine ting å dro hjem igjen. Vinja var helt i ekstase når jeg kom hjem, og jeg fikk nesten ikke love å ta av meg før hun hadde blitt kost med. Dessuten så luktet jeg jo av Felix å det måtte jo oxo undersøkes nøye. Jeg lukket opp balkongdøra for å slå på lyset, og da ble liv i pusetassene. De stormet etterhverandre ut og inn og opp på klatrestativene å ned igjen. De holdt det gående i borti 30 minutter, og så slang de seg ned på gulvet å ble der.

Skulderen min er ekstremt grinete i dag så det blir ikke noen sprell i dag…. Jeg våknet kl 9 av at det verket i skulderen, og samme hva jeg gjorde fant jeg ikke en stilling som gjorde det bedre så jeg sto like godt opp. Etter å tatt et par smertestillende ble smertene “levelige” å jeg orket å tenke på å hoppe i dusjen, for på sånne dårlige dager er det en plage jeg må igjennom!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg