Kreftene som forsvant

I går var jeg til første behandling hos fysioterapeuten, og herremin så utkjørt jeg ble etterpå… Meningen var at jeg skulle dra rett hjem, men jeg måtte en tur innom legen min for å kontrollere noe. Så kom jeg jo på at jeg måtte en tur bort på Plantasjen for å kjøpe inn planter til balkongkassen og til gravlund, og da var det bare å hive seg inn i bilen å dra videre.

Det ble Margeritter til balkongkassen i år også… De er hardføre og står til langt ut på høsten, og det eneste jeg bør å gjøre med dem er å klippe av de visne blomstene å vanne. Var litt usikker på om jeg skulle velge rosa, hvite eller gule men valget falt til slutt på de hvite. Fant ut at de passet best :o))

Jeg kjøpte meg noen nye lykter til balkongkassen, de kommer det bilde av i neste innlegg. Jeg så på de samme i fjor også men da hadde de ikke den fargen jeg ville ha!

Etter at jeg kom hjem fra Plantasjen skulle jeg egentlig plante blomstene, men det var som om alle kreftene i kroppen bare forsvant å jeg ble bare sittende  i stresslessen å småsove. Jeg hadde helt glemt hvor sliten og utmattet jeg blir etter å ha vært til behandling, puh!!  Det er enda godt at jeg går sjukemeldt sånn at jeg kan slappe av etter behandling, og det kommer jeg definitivt til å gjøre etter de neste behandlingene.

Nå fikk jeg nettopp besøk av Anne, så det får heller bli mer blogging senere :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg