Knallvær i dag også

Sitter og sløver over en kopp kaffe nr 2 i rekken og kommer liksom ikke helt i gang. Jeg er ikke helt i slaget, men prøver å psyke meg opp for ikke å la det ødelegge dagen min….

Det er finale i MGP i kveld og jeg skal se den sammen med Anne og Kine her hos meg… Jeg elsker jo dette sirkuset og gleder meg til i kveld. Masse bra låter så det blir utførlig spennende. Vi skal som tradisjonen er her i heimen lage pizza, og tradisjonen skal man ikke rokke ved.

Kattene tok helt av i sta og løp igjennom heimen i vill fart.. Inn igjennom kjøkkenvinduet og inn i stua å ut på balkongen og inn igjen. Så sloss de litt, før de ramla sammen helt utslitt på stuegulvet. Da var det godt å ha lekeblekkspruten å kose seg med.

Nei, opp og hoppe… Jeg har over 4 kg karbonadedeig å veie opp å få inn i fryseren. Den kan godt ligge i kjøleskapet et par dager til, men det er fult inni der så det er greit å få gjort det.

Ha en fin lørdag i det fine været, blogges!

4 kommentarer
    1. Jeg må følge med mgp finalen også sammen med mannen. Vi har nettopp vært på fisketur og fikk to hyse og 4 pigghå. Vi kastet pigghåen. Mannen sa at vi ikke spiser dem. Jeg vet ikke jeg. Har aldri smakt før:)

    2. foreignerat50: Jeg er ikke så kjent med alle fisketyper, men er ikke pigghåen en haitype? MGP var virkelig spennende i går, selv om vi ikke vant. Det er jo sånn en finale skal være, når flere land ligger ganske likt lenge :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg