Tilbake igjen

Jeg trengte noen dager fri fra pc’n så jeg la den rett å slett bort litt… Det har ikke skjedd noe serlig å blogge om, og hode mitt var litt tomt for ideer så da var det egentlig like greit. Av og til er det egentlig litt deilig å koble ut litt fra dataverdenen og gjøre noe annet.


(arkivbilde fra august 2012)

Vi har jo vært så utrolig heldig å ha hatt så fint vær, og det klager jeg definitivt ikke på… Problemet når varmen kommer er bare at det blir så hett inne i heimen min, noe som kommer av at leiligheten ligger inne i en krok hvor all varme samler seg. På en av de solfylte dagene vi hadde målte det + 49,8 C i kroken min, og inne i leilighen var det + 32 C… Jeg luftet så godt jeg kunne, men det var ikke før etter midnatt at tempen inne ble levelig. Det er på sånne dager jeg ønsker at jeg kunne ha varmepumpe som kunne gjøre det litt kjøligere inne. 

Nå har været her i Oslo blitt betraktelig kjøligere og litt mer grått… Akkurat nå ser det ut som om det snart skal begynne å regne, noe jeg håper det ikke gjøre for jeg må ut å støvsuge bilen innvendig. Skal levere den på service i morgen, og da vil jeg ikke at den skal se altfor ille ut. Skal bare få opp litt sand og riste mattene i denne omgangen, og så litt senere på sommeren skal jeg sette den inn for full vask inn- og utvendig. Da blir nok Forden fornøyd tenker jeg, hehehehe!!!


(kilde: google.no)

Jeg hadde en stabel med regninger i Nettbanken som måtte godkjennes, noe jeg skulle ha gjort før helgen… Ingen fare med forfallsdatoen for de første hadde dato i dag, men jeg liker helst å ta dem når jeg får lønning så har jeg litt mer oversikt over hva jeg kan bruke resten av måneden. Godt å få det unnagjort!!

På lørdag lå det brev fra Bedriftslegen om innkalling til samtale… Når man går sykemeldt over en viss tid så er det obligatorisk. Jeg hadde allerede snakket med sjefa om dette, og hun skulle ringe å bestille timen. Den eneste dagen jeg ikke kunne var i morgen, og hvilken dag fikk jeg time på? Jo nettopp den dagen. Nå må vi finne en ny dag, og jeg ringte sjefa på morningen å la igjen melding på svareren og ba henne kontakte meg. Jeg kunne jo selvsagt bare ha ringt å ordnet ny time, noe jeg ikke tenkte på før etter at jeg la igjen melding….. 

Status skulder: Vet ikke om det er noen ide å nevne det engang… Den er like vond og stiv :o(( Jeg gjør noen øvelser hver morgen for at den skal bli mer bevegelig, og det er så vondt at jeg blir helt kvalm. Alikevel fortsetter jeg, for litt mer bevegelse får jeg. Begynner å bli ganske lei av dette her nå, og kommer til å ta flere fysio-timer i uken utover. Pga av alle helligdagene har det ikke vært så lett, men nå er det slutt på dem så da skulle det la seg gjøre med et par i uka, for jeg føler selv at en time blir for lite.

Håret mitt ser ikke ut i det hele tatt, så skal jeg stikke hodet inn i dusjen og få vasket det… Verre blir det å få fønet det siden jeg omtrent ikke klarer å få venstre armen opp, men jeg får gjøre et tappert forsøk. Etter at jeg klippet det forrige uke er det umulig å bare la det tørke av segselv, for da kommer jeg definitivt IKKE til å se ut, hehehe!!

Ha en fortsatt fin dag, blogges :o))

6 kommentarer
    1. Ellen: Tusen takk :o)) Nei, den er ikke noe god å så vanvittig sta som ikke vil bli bedre! Nå har det i allefall sluttet å regne, og det er jo positivt :o))

    2. I gode og onde dager!: Jeg er sjukemeldt tom 24.05., og det blir nok klart et nytt besøk etter helgen. Skulderen er ikke klar for noe arbeid riktig enda.

    3. Vel overstÃ¥tt god og varm pinse 🙂 Synd skulderen din ikke henger med og særlig at du har mye smerter .-( Utfallet kan vel dessverre bli at du mÃ¥ opereres og sette inn en ‘reservedel’. Det tar litt tid med opptrening, men da blir du like god som ny :-))) Du er enda ung og har mange Ã¥r igjen i arbeidslivet og der er vi heldige som fÃ¥r være, det er mange som faller utenom, dessverre. Ha en fortsatt god dag, her regner det, ja ja.

    4. Lillian: Pinsen har vært helt hærlig, kunne ikke blitt stort bedre. Du vet, det begynner med tennene og sÃ¥ etter en stund mÃ¥ andre kroppsdeler ogsÃ¥ byttes ut, hehehe!! Jeg hÃ¥per ikke at det kommer til det, men skulle det ikke være annen mulighet…..!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg