En fuktig dag….

Var grytidlig oppe i dag sånn at jeg skulle få levert Forden til service så tidlig som mulig…. Skulle ha vært der kl 07:00, men orket ikke å stå opp så tidlig så det ble en time senere i stedet. Morgenrushet var over så jeg slapp å stå i kø for å få levert bilnøkkelen. Det tok ikke mange minuttene før jeg rusla bort mot t-banen. Siden jeg går sjukemeldt har jeg ikke fylt på reisekortet mitt, så jeg stakk innom Narvesen å gjorde det der sånn at jeg slapp å stå å knote med det på stasjonen.

Siden regnet silte ned så tok jeg t-banen til Oppsal sånn at jeg kunne ta bussen videre, men selvfølgelig så hadde den akkurat gått. Neste buss kom ikke før om 30 min iflg det jeg kunne se, og tok jeg like godt beina fatt. Jeg var hjemme lenge før den kom forbi i gata her så det var et smart trekk :o))

Jeg tok veien igjennom skogen som nå står i full prakt… Det var så grønt å vakkert der inne at jeg angret nesten for at jeg ikke hadde tatt med meg speilrefleksen. Pga regnet er luftfuktigheten utrolig høy i dag, og det er dessverre noe jeg takler dårlig. Det var derfor litt godt å komme inn i heimen igjen.

Hvitveisen sto med bøyde hoder i regnet å så litt triste ut.

Midt inne blandt hvitveisen sto denne enslige blå blomsten, og den var ikke vanskelig å få øye på :o))

Påskeliljene mine kom sent i gang i år, og kom først i blomst rett før pinsehelgen… I dag trives de ikke der de står fulle av regndråper, og det blir nok ikke lenge før de takker for i år.

Magen min er litt grinete i dag og jeg har løpt til å fra toalettet x-antall ganger etter at jeg kom tilbake igjen….. Jeg skal egentlig til fysioterapeuten min kl 12 og jeg håper at det roer seg til jeg skal dit, hvis ikke må jeg flytte timen. Seinere skal jeg jo hente bilen, og da passer det dårlig med en ugrei mage, men vi får se hvordan det går!!

6 kommentarer
    1. Så koselige bilder av hvitveisen og Påskeliljene , blomster gleder så enormt mye :O) Så skjønn den enslige blå blomsten der var midt blant de hvite :O) Artig 🙂

    2. Det er i hvert fall fint natur der du gikk på vei hjem.
      Det regner her mye også og pinseliljene mine tåler det ikke mye heller. Men slik er det.
      Håper at du blir bedre med kroppen din. Det er jo veldig slitsomt å være syk.

    3. lailasfoto: Tiltross og kanskje på grunn av regnet var alt så veldig grønt og fint i dag. Ja, det var litt spesielt med den blå blomsten blant alt det hvite :o))

    4. foreignerat50: Jeg er så glad for den lille skogen våres, som er en grønn lunge blandt alle husene. Blomstene er ikke så glad i alt dette regnet, så jeg håper ikke det kommer til å bli sånn sommeren igjennom. Litt sol hadde vært veldig hyggelig :o))

      Du har helt rett, det er slitsom å ikke være frisk. Smerter og betennelser stjeler all energien i kroppen, og jeg føler meg ofte sliten og trøtt. Det vil nok bli bedre, men tar lengre tid enn jeg hadde trodd det ville.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg