Feber og sår hals

Jeg hadde håpet at formen skulle være bedre i dag, men sånn ble det ikke…. Våknet opp med sår hals og feber og hadde mest av alt lyst til å bli liggende i senga, men så kom det et par pusetasser å hoppet opp i senga. Når de kommer er det jo ikke mulig å ligge å slappe av, for de tråkker rundt på meg og småsloss med hverandre.

I kveld skulle jeg ha vært hos Anne på middag, men måtte bare utsette det til formen er bedre… Det er jo typisk at jeg skulle bli dårlig nå som været er så fint, men ikke så mye å gjøre med det. Dumt også for vi skulle se litt på programmet i Operan og finne ut hva vi skulle bestille biletter til. Jeg har gjennomgått programmet og notert meg de tingene jeg kunne ha tenke meg å se. Får se om vi får gjort det i morgen eller på mandag, for vi må bestemme oss å bestille biletter når salget åpner i månedskifte mai/juni.

Det er rart med disse dyrene våre, de vet når man ikke er på topp å da kommer de å skal trøste litt… Vinja satt ved siden av meg på bordet å kikket på meg i sta, så kom det en svak miiiiii å så stanget hun til meg før hun gikk å la seg i fanget mitt. Der lå hun å malte høyt mens hun kikket opp på meg, for så å legge seg ned med hode og den ene poten på hånden min, aaaaaaa som det varmer :o)) Ronja gjør det ikke på den måten, nei hun svinger bortom meg å lager en mrrr-lyd for å bli kost og strøket på ryggen. Ser jeg ikke på henne går hun opp på to ben å dytter til meg med poten sin :o))

På tide å fylle opp kaffekoppen og få seg litt lunc, blogges!!

8 kommentarer
    1. Som om du ikke skulle ha nok sykdom nå, men kanskje du tar alt på en gang og blir ferdig med det 🙂 Her henger vi på terrassen og grillkokken er snart klar til jobb, he he. Vi har syklet 2 mil i dag, det var perfekt temperatur til det. God bedring og god helg til deg 🙂

    2. terand: Skal jeg være helt ærlig, sÃ¥ skulle jeg ønske jeg ikke hadde blitt medlem av den klubben…. Formen er ikke noe Ã¥ skryte av her heller, feber og sÃ¥r hals men heldigvis ingen hodepine, puh!!

    3. Lillian: Hehehe, greit å få alt unna på en gang, men jeg tror vel at forkjølelsen forsvinner fortere enn betennelsen!!

      Høres kozelig ut med grilling på terrassen, etter en frisk sykkeltur. Det har virkelig vært fint vær i dag. Selv har for det meste sittet inne å pleiet mine nye venner feber og sår hals :o))

    4. joy: Takk skal du ha :o)) Syntes at jeg begynner å bli god på hvile meg, hehehe, men jeg skal nå gjøre det jeg kan for å bli raskt frisk igjen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg