Litt nytt til huden

En god stund nå har jeg brukt hudprodukter som jeg har kjøpt i dagligvarebutikken, men i dag bestemte jeg for at nå skulle det oppgraderes til noe bedre. Jeg har brukt Biotherm tidligere og har vært veldig fornøyd med det, og da falt valget på det.

Etter en liten konsultasjon av en hyggelig dame hos Kicks på Bryn Senter endte jeg opp med ovennevnte produkter. Renseproduktene og dagkremen fikk jeg faktisk med gratis og det sparte jeg jo litt på. Gleder meg til å teste de ut i kveld :o))

Ellers så var jeg jo hos legen i dag, og har blitt 100% sjukemeldt fram til 15.06. Etter det håper jeg virkelig at jeg kan begynne i redusert stilling, for det er gørr kjedelig å være hjemme så lenge. Det er klart at når skulderen er så vond som det er og har vært så har det ikke vært mulig å jobbe, men den er ikke så stiv lenger. Smertene er nok ikke blitt noe mindre, men så lenge den begynner å bli mer bevegelig så kan jeg bruke armen mer. Det er bare sundt med bevegelse, med måte selvfølgelig. Snakket med sjefa tidligere, og jeg skal inn til en samtale neste tirsdag for å se hva som kan gjøres for å tilrettelegge arbeidsoppgavene når jeg er tilbake.

Tidligere i dag hadde jeg vondt i magen og var kvalm, men det har heldigvis gitt seg å jeg kjenner at jeg begynner å bli litt sulten… På tide å fylle magen med litt middag, blogges :o))

6 kommentarer
    1. Er alltid spennende med nye produkter.
      Håper du blir førnøyd med de.
      Jeg har også lyst å prøve noe nytt, så kanskje jeg kjøper noe på båten når jeg drar til København.

    2. foreignerat50: Nesten… De lyse pÃ¥ høyre side er helseprodukter som man bruker morgen og kveld. Den høye grønne tuben er øyekrem og de to i midten er natt og dagkrem. Den store grønne til venstre er et serum man kan bruke under den andre kremen hvis huden er litt sliten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg