Litt trøtt i dag

Det er egentlig ingen grunn til at jeg er trøtt, for jeg la meg relativt tidlig i går….. Sovna omtrent med en gang hode traff puta, og våknet først ved 8 tiden. Jeg kan ikke huske at jeg var våken heller. Skulderen min er ganske smertefull i dag, og det stjeler mange ganger krefter å jeg kan mange ganger føle meg litt sigen.

Ute er det regnvær og vind i dag…. Når jeg våknet til morran hørte jeg regnet tappet på vannbrettet, og da er det litt deilig å ligge litt under dyna å lytte og slappe av litt til innen man står opp. Når jeg skal ut etterpå skal jeg nok ta en litt tjukkere jakke på, for den vinden er ikke varm.

Jeg har time hos fotpleien min i dag, og jeg gleder meg virkelig. Virkelig avslappende å la andre dulle med fotsingene en times tid.

På tidd å komme seg opp av gldstolen og inn i dusjen sånn at man er klar for dagens utfordringer, blogges!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg