Bomma på klokka

At jeg skal til fysioterapi i dag er det ingen tvil om, men tidspunket ble litt feil gitt. Troppet opp en time for tidlig og satt der å kunne ikke fatte hvorfor hun var så sen. Så hørte jeg stemmen hennes da hun sa til en annen dame, kom inn du. Da måtte jeg sjekke timekortet mitt, og da kom sanheten frem…., jeg hadde lagt inn feil tidspunkt på mobilen… Ja ja, kkke mye å gjøre med det, så jdg stakk like godt inn på Rema å handmet…. Da slipper jeg det etterpå

Ute er det ganske behagelig vær, ikke stekende sol akkurat men det er ikke så farlig. Det blåser kraftig, men ikke noe kald vind. Foreløpig ligger gradene på en 17 – 18.Naboen skulle ned til Østensjøvannet for å gå tur, og dd lurte på om jeg ville være med. Hadde jeg ikke zkulle til behandling ville jeg ha blitt med dem.

Finner du mange skrivefeil så skyldes det at jeg bruker nettbrettet, og ikke var på meg lesebrillene…. På tide å dra avgårde til fysio pånytt, blogges.

 

3 kommentarer
    1. hobbyting: Aj da, den var litt trasig…., men du fikk sikkert en ny time :o)) Jeg fikk jo gjort noe annet sÃ¥ lenge, og sÃ¥ bor jeg jo like ved sÃ¥ det var raskt Ã¥ ta seg en tur hjem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg