Gratulerer med dagen

I dag er det 4 år siden mamma Lillepuz fødte 4 nydelig kattunger, Sprocket, Link, Ronja og Vinja i Skånevik i Hordaland… Alle fire så forskjellige men utrolig nydelige :o)) De to første måneder bodde de ute i fjøset med mor og kaninen. Første gangen vi møttes var når Ronja og Vinja var 9 uker, og selv om jeg hadde sett bilde av dem så smeltet jeg totalt. To små grå ulldotter som løp rundt i fjøset kozte seg med brødrene sin. Turen over fjell og igjennom tunneller til det nye hjemmet i Oslo var lang, og de ga helt klart uttrykk for at denne ikke var noe morsomt. Pausene ble mange, og gleden over å få lov til å få gå fritt rundt i bilen å undersøke alt det nye rare var stor :o))

Det ble en ny erfaring for meg å ha to små katter i huset, siden jeg aldri hatt det før… Hos meg blir ikke dørene i leiligheten lukket, og første natten krabbet de to små tassene opp i senga mi. Der la de seg til rette på hver sin side av halsen min og sovnet. Midt på natten våknet jeg av at de begge to lå å sugde på øreplippene mine… De savnet nok mamman sin tenker jeg. Første dagen brukte de ikke kattedoen enda jeg hadde satt begge to oppi der, men neste morgen fløy Ronja rett opp og gjorde fra seg. Vinja hadde ikke helt skjønt dette her, og plutselig begynte hun å mjaue og være veldig urolig å før jeg rakk å reagere gjorde hun fra seg på kjøkkengulvet. Jeg løftet henne rett oppi doen, og da gikk det opp for henne hva den skulle brukes til å ingen sånne uhell har skjedd siden :o))

To søte småpuser i slutten august 2009.

Nå 4 år etter har de de blitt to store flotte pusejenter som mammen deres elsker over alt på denne jord :o))

GRATULERER MED 4 Ã…RS DAGEN RONJA OG VINJA LILLEPUZDATTER AV SKÃ…NEVIK

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg