Middag med gode venner

I går var jeg hos Anne sammen med Kine til en kjempegod middag… Hun serverte en knallgod hvitløkskylling på en seng av rotgrønnsaker m/ris, nam nam :o)) Jeg har aldri tenkt på å tilberede kyllingen på den måten, men kommer definitivt til å teste det ut. Når det er sommer og varmt er det deilig med lett mat som ikke er så tung. Ofte når jeg har hatt kylling så har jeg bare stekt den i olje og Silver Swan Soy, og spist den til salat eller laget en Indisk Curry. Alltid gøy å prøve noe nytt :o))

Det var ingen god dag i går med en skulder og arm som nesten tok knekken på meg….. Smertene gjorde sånn at jeg ble kvalm og uvel, og måtte slenge meg litt på senga for å hente meg inn igjen. Kvalmen forsvant, men smertene gjorde ikke det å hele kvelden hos Anne hadde jeg problemer med å finne en stilling å sitte på som gjorde at smertene var noe mindre. Det lykkes ikke helt, men jeg klarte alikevel å koze meg sammen med de to andre. De hadde hvert på en tur til København og hadde mye å fortelle om :o))

For litt siden ble det skikkelig mørkt utenfor, og det begynte å regne lett…. Så ble det enda mørkere og tordenværet kom med alt det som hører med. Vinja liker ikke tordenvær, og fløy rundt omkring å mjauet å var veldig urolig. Hoppet opp i fanget mitt for å få litt trøst, og det fikk hun selvsagt, lille gullet mitt. Når tordenværet dro videre kom et skikkelig regnvær med haggel som dundret på vannbrettet. Nå kan jeg se antydning til blå himmel her og der, men de blir raskt dekket av noen gråe så det kan godt være at det kommer mer regn!!

På tide å fylle opp kaffekoppen og hente inn avisen å pløye igjennom den… Kom plutselig på at jeg helt hadde glemt å ta den inn, men det er ingen fare for at den er våt siden den ligger på dørmatta inne i oppgangen. Blogges!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg