Luft

Første dagen på lenge hvor jeg har våknet og det er litt kjølig i leiligheten… Det har vært så klamt inne om morningen at jeg har nesten ikke fått puste, og dette til tross for at vinduene står oppe hele natten. Himmelen er blå og det blir helt klart en solfylt dag i dag oxo, men siden det er en ganske frisk vind ute vil det bli en helt annen luft ute. 

Jeg er ganske siiiiigen i kroppen i dag siden jeg ikke fikk sove med en gang jeg la meg…. Hadde vondt og det var vanskelig å finne en god stilling å ligge sånn at musklene fikk slappe av. Hele tiden så gjorde det vondt og kroppen var helt anspent, men jeg må jo ha klart det for på et eller annet tidspunkt har jeg sovnet å sov igjennom til til kl 9. Var ikke noe serlig i form, men regnet med at det ville ikke bli noe bedre hvis jeg lå noe lenger så jeg sto like godt opp. Pusene hoppet opp i senga med en gang de hørte jeg var våken, og da kom de helt bort til ansiktet og liksom nusset meg :o))

Har time hos fysioterapeuten  om ikke så lenge, og jeg gruer meg for det er så vondt… Det er et mareritt å gå dit hver gang, men jeg vet jo det at jeg føler meg mye bedre etterpå. Tiltross for at jeg blir veldig utslitt. Sist gang løsnet hun bindevevet mitt, og det er noe av det verste jeg vet. Da klarer jeg nesten ikke å ligge stille, og må virkelig konsentrere meg om å puste ordentlig. Jeg fant ut etterhvert at det var mye verre hvis jeg holdt pusten, så når hun holder på konsentrerer jeg meg om å trekke pusten godt inn og så ut igjen!!

Ha en fortsatt fin dag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg