Sommeren er her

Mange vil sikkert være uenig i det, men når Reiseradioen har sesongpremiere så begynner sommeren for meg. Kjenner litt på at jeg savner mamma og pappa, for det var alltid tradisjon i helgene å sitte sammen å spise frokost mens vi hørte på Reiseradioen. Programinnholdet har defintivt forandret seg med årene på godt og vondt, men vi må følge med i tiden :o))

I dag ser det ut til å bli en fin og solfylt dag… Himmelen er blå og sola holder på å runde hushjørnet og med den kommer varmen. Litt vind er det nok i dag, så det er litt kjølig nå på morningen. Balkongkassen min trengte sårt litt vann, så jeg var ute med kanna på morningen så nå strekker Margerittene så fint på seg igjen.

Hybelkaninene skal samlet og forvises fra heimen i dag, for nå har det blitt mange å store. Jeg kan jo ikke risikere at kattene tror at det er nye lekekammerater, hehehe!! Det er mye annet som skulle ha vært gjort også, men det må bare vente til annen dag kjenner jeg. Kattene er ikke sånn overbeisteret for støvsugeren, så de forsvinner med en gang den blir tatt fram. Akkurat nå ligger de å sover så de kommer nok ikke bli så veldig fornøyd når bråkemaskinen blir dratt fram…..

Litt senere i dag er det Prinsessbryllup i Sverige, og jeg skal definitivt  sette meg ned for å se på det. Jeg er en stor Royalist og elsker å se på all pump og prakt i forbindelse med sånne begivenheter. Interressant å se hva har på seg og om noen har blitt strammere i ansiktet siden sist gang :o))

Anne kommer hit til meg i ettermiddag for å skravle og spise middag… Jeg viste ikke helt hva jeg skulle servere, men i går fant jeg ut at det blir en enkel Kyllinggryte Bali som smaker veldig godt. Så tar vi litt is litt senere på kvelden.

Nei, nå må Nestenblondina få satt kroppen i gang….. Ha en fortsatt fin sommerdag, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Huff da, det er meningen at du skal smile og le i bryllup, men når det blir skilsmisse, da kan du snufse, he he. Ha en fortsatt god søndag, her kommer det noen regndråper nå 🙁

    2. Lillian: Hehehe, det var ikke triste snufs og tårer… Blir sånn vær gang jeg ser et eller er i et bryllup. Det er jo så plagsomt…. Kom noen regndråper her også i sta, men nå har det gikk seg igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg