SÃ¥ kom regnet

Det ser ut til at metrologene fikk det riktig denne gangen, for regnværet de så skulle komme har kommet. Jeg våknet til regnet som dryppet på vannbrettet, og det var godt å bare ligge litt å strekker seg å lytte ;o))

Blomsterbeddene mine så tørre ut i går, men slipper jeg å vanne hvis regnet holder på en stund. Jorden trenger å bli gjennomvåt hvis det skal være til noen nytte. Jeg har fortsatt ikke funnet det jeg skal bruke for å støtte opp den ene rosen min, og nå har den begynt å bli så tung at den må støttes opp. Jeg får dra til Plantasjen oppe ved Olavsgård, hvor de har større utvalg.

På snakk om vanning, det ser ut til at noen inne trenger litt også….

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg