Fredagen er kommet med sol

Når jeg gikk å la meg i går var jeg veldig tung i hode og slapp i kroppen….. Årsaken var tydlig når jeg våknet til morran i dag, for nesen var tett og feberen er litt høyere enn den burde være. Tror ikke at det blir noe langvarige greier, men jeg tar det helt klart med ro i dag. Ikke det at jeg hadde planlagt noen store sprell uansett….

Når jeg gikk å la meg i går så hadde det begynt å regne igjen, men det har nå passert og har blitt erstattet en blå himmel og lette skyer. Det er ikke spesielt varmt siden blåser en ganske kjølig vind der ute. Skal man ut så lønner det seg nok å ta en jakke på.

Naboen over holdt på med støvsugeren ute på balkongen og da kom Ronja med en gang… Vanligvis liker hun ikke lyden av støvsugeren, men det var tydeligis veldig spennende når den fra et annet sted. Hun satt å kikket opp i taket en evighet :o)) Det begynner å bli litt størrelse på hybelkaninene igjen så jeg må nok ta en runde med støvsugeren selv i dag eller kanskje jeg skal vente til i morgen!!

6 kommentarer

Siste innlegg